Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
IKEA'nın başarısının bazı nedenleri:
- Müşteri odaklılık 13. IKEA, müşterilerin mağazada daha fazla zaman geçirerek dürtüsel alışveriş yapmalarını sağlayacak şekilde mağazalar tasarlar 3.
- Düşük maliyet stratejisi 14. Düz ambalajlama ve müşterilerin mobilyalarını kendi monte etmeleri gibi yöntemlerle maliyetler düşürülür 4.
- Yenilikçi mağaza konsepti 4. Mağazalar, geniş ürün yelpazesi ve restoranlarla donatılmıştır 4.
- Sürdürülebilirlik ve toplumsal sorumluluk 4. Geri dönüşümlü malzemelerin kullanımı ve sosyal projelere destek verilmesi, markanın toplum nezdindeki saygınlığını artırır 4.
- Doğru demografik kitleyi hedef alma 2. IKEA, genç insanlarla aynı frekansta buluşur 2.
- Ürün çeşitliliği 1. Ürün isimleri, İsveç kültürü ve doğasından ilham alınarak yaratılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: