Buradasın
Google ödeme yanlışlıkla yapıldı ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google ödeme işleminin yanlışlıkla yapılması durumunda yapılması gerekenler:
- Google Pay Yardım Merkezi'ne gitmek 1. Hesapla ilgili yardım alınabilir 1.
- Google Destek ile iletişime geçmek 1. Bunun için support.google.com/pay/contact adresine gidilip giriş yaptıktan sonra “Ödeme profili silindi” veya benzer bir konuda yardım almak istendiği belirtilmelidir 1.
- Yeni ödeme profili oluşturmak 1. Destek ekibi eski profili kurtaramazsa, Google Payments Center adresine gidilip hesabıyla giriş yaptıktan sonra “Ayarlar > Ödeme Profili” sekmesinden yeni bir profil oluşturulabilir 1.
- Gmail/Google Play ile bağlı hesapları kontrol etmek 1. Ödeme profiliyle ilişkili abonelikler veya uygulama yayıncılığı gibi bağlantılar da silinmiş olabilir 1.
Ayrıca, 2023 yılında yaşanan bir olayda, Google'ın yanlışlıkla bazı kullanıcılara ödeme yaptığı ve bu ödemelerin Google Pay'in "havale deneyimi testinin" ödülü olarak gönderildiği belirtilmiştir 235. Google, bu ödemelerin geri alınmayacağını açıklamış ve kullanıcılara durumu açıklayan bir e-posta göndermiştir 235.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: