Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google DV360 platformunu büyük işletmeler, orta ölçekli şirketler ve reklam bütçeleri yeterli olan küçük işletmeler kullanabilir 23.
Bu platform, programatik reklamcılık alanında uzmanlaşmış ajanslar ve reklamverenler için tasarlanmıştır 4. DV360'ı kullanmak için sınırlı sayıda şirketin hesap sahibi olmasına izin verilmektedir 3.
DV360'ın bazı özellikleri:
- Geniş envanter 34. 80'den fazla reklam borsasına erişim sağlar 3.
- Detaylı hedefleme 34. Demografi, ilgi alanları, coğrafya ve yeniden pazarlama listelerine göre hedef kitle seçme imkanı sunar 3.
- İçeriğe dayalı hedefleme 3. Kullanıcıların hangi çevrimiçi ortamda gezindiğine bağlı olarak hedeflemeyi veya kullanıcıları hariç tutmayı seçme imkanı sağlar 3.
- Kreatif yönetimi 34. Reklamverenlerin kampanyalarının görünümünü kontrol etmelerini ve kreatifleri test edip optimize etmelerini sağlar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: