Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Gizli teklif yönteminin ne zaman kullanıldığına dair bilgi bulunamadı. Ancak, gizli pazarlama (stealth marketing) genellikle şu durumlarda kullanılır:
- Lansman öncesi ürün veya hizmet tanıtımı 34. Gizli pazarlama, tüketicilerin zihninde yer ederek, yayınlanacak bir reklama onların bakış açısını önceden planlamak için kullanılır 4.
- Büyük ve küçük ölçekli şirketler tarafından 34. Büyük şirketler için marka algısı oluşturma, yeni bir ürünün tanıtımını yapma ya da talep oluşturma için avantajlıdır 34. Küçük şirketler tarafından ise yeni bir ürüne ilgi yaratmak için kullanılır 3.
- E-ticaret şirketlerinde 3. Ürün ve kampanyaların tanıtımında sıklıkla kullanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: