• Buradasın

    Gelir unsuru bilgilerinin Dijital Vergi Dairesi üzerinden nasıl güncellenir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Gelir unsuru bilgilerinin Dijital Vergi Dairesi üzerinden güncellenmesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Sisteme Giriş: Dijital Vergi Dairesi'ne E-Devlet şifresi veya kullanıcı adı ile giriş yapılır 34.
    2. Beyanname Oluşturma: Ana ekranda "Beyannameler" bölümünden "Yıllık Gelir Vergisi" sekmesine tıklanır 2.
    3. Hesap Özeti Oluşturma: "Oluştur" butonuna tıklanarak 2018 yılı için hesap özeti oluşturulur ve kaydedilir 2.
    4. Gelir Bildirimi: "Gelir Bildirimi" bölümünde beyan edilen tüm gelir unsurları ve indirimler girilir 23.
    5. Güncelleme ve Onay: Bilgiler kontrol edilir ve gerekli düzeltmeler yapılır, ardından beyanname onaylanır 34.
    Bu işlemler sırasında Defter-Beyan Sistemi üzerinden tutulan defter kayıtları da kullanılabilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E-devletten dijital vergi dairesine giriş nasıl yapılır?

    e-Devlet üzerinden Dijital Vergi Dairesi'ne giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. e-Devlet sistemine giriş yapılır. 2. Arama bölümüne "Dijital Vergi Dairesi" yazılır. 3. Kimlik doğrulaması yapılır. Alternatif olarak, Dijital Vergi Dairesi web sitesindeki "e-Devlet ile Kayıt Ol" seçeneği üzerinden de kayıt oluşturulabilir. Dijital Vergi Dairesi'ne giriş için kullanıcı kodu ve şifre veya T.C. kimlik numarası kullanılabilir. Sisteme giriş yapabilmek için öncelikle en yakın vergi dairesine başvurarak kimlik doğrulaması yaptırmak ve kullanıcı kodu almak gereklidir.