Buradasın
Garanti Bankası yetki tanımlama nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Garanti Bankası'nda yetki tanımlama iki farklı şekilde yapılabilir:
- Şirketlerarası Hesap Yetkilendirme: Bu işlem, "Şirketlerarası Hesap Tanımlama Formu" ve "Şirketlerarası Hesap İlişkilendirme Formu" kullanılarak gerçekleştirilir 1. Yetki vermek isteyen firma, bankayla yaptığı "Şirketlerin İnternet Şubesi Sözleşmesi"ndeki şartlar dahilinde, belirli hesaplar ve yetkiler için diğer firmaya yetki tanımlayabilir 1.
- Kurumsal İnternet Bankacılığı Alt Kullanıcı Rol/Yetki Tanımlama: Ana kullanıcı, alt kullanıcıların işlem limitlerini belirleyebilir 2. Bu işlem için:
- "Onay ve Kullanıcı Yönetimi" ana başlığı seçilir ve ardından "Kullanıcı Yönetimi" menüsüne girilir 2.
- Yetki verilecek alt kullanıcı seçilir ve detay sayfasında bulunan işlemler menüsünden "Rol/Yetki Tanımlama" seçeneği kullanılır 2.
- Kullanıcı rolü belirlenir ve "Kaydet" butonuna basılarak işlem tamamlanır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: