Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
FM radyo reklamı vermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hedef kitleyi belirlemek 24. Reklamın ulaşacağı kişilerin demografik özellikleri ve ilgi alanları tespit edilmelidir 24.
- Reklamın amacını tanımlamak 2. Reklamın ne amaçla yayınlanacağı, neyi hedeflediği belirlenmelidir 2.
- Bütçeyi belirlemek 2. Reklam için ne kadar para harcanacağı kararlaştırılmalıdır 2.
- Mesajı oluşturmak 2. Reklamın ana mesajı yazılmalıdır 2.
- Reklam formatını seçmek 2. Reklamın anlatıcı, müzikal, diyalog veya jingle formatında olması kararlaştırılmalıdır 2.
- Reklamı kaydetmek 2. Reklam, profesyonel bir stüdyoda veya evde kaydedilebilir 2.
- Yayınlanacak radyo istasyonlarını seçmek 2. Reklamın yayınlanacağı radyo istasyonları belirlenmeli ve reklamlar satın alınmalıdır 2.
Radyo reklamlarıyla ilgili yasal düzenlemeler 6112 Sayılı Kanun ve Yayın Hizmeti Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik ile belirlenmiştir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: