• Buradasın

    Finansbank mobil ve internet şubesi aynı mı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Hayır, Finansbank mobil ve internet şubesi aynı değildir.
    QNB Finansbank'ın mobil uygulaması (QNB Mobil) ve internet şubesi (İnternet Şubesi) farklı platformlardır ancak birbirleriyle ilişkilidir 12.
    QNB Mobil, bireysel ve tüzel müşterilerin bankacılık işlemlerini mobil cihazlar üzerinden gerçekleştirmelerine olanak tanır 13.
    İnternet Şubesi, müşterilerin bilgisayar veya tabletlerinden her zaman ve her yerde bankacılık işlemlerini yapmalarına imkan sağlar 2. İnternet Şubesine giriş yapmak için müşteri numarası, T.C. kimlik numarası ve Dijital Şifre gereklidir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Finansbank internet bankacılığı nasıl giriş yapılır?

    QNB Finansbank internet bankacılığına giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. qnb.com.tr adresine gidilir ve sağ üst köşedeki “İnternet Şubesi” butonuna tıklanır. 2. Müşteri numarası veya bireysel müşteri ise T.C. kimlik numarası ve Dijital Şifre girilir. 3. Dijital Şifre girildikten sonra, güvenliğiniz için işlemi sizin yaptığınıza emin olmak amacıyla gönderilen tek kullanımlık şifre, sistemimizde kayıtlı cep telefonuna Mobil Bildirim Şifresi olarak gönderilir. 4. QNB Mobil üzerinden alınan bildirimin içerisinde belirtilen şifre, “Mobil Bildirim Şifresi” alanına girilir. 5. QNB Mobil telefonunda yüklü değilse veya daha önce işlem gerçekleştirmediyse, şifre SMS olarak gönderilir. 6. Ayrıca Bireysel İnternet Şubesine karekodla da giriş yapılabilir. Dijital Şifre almak için ise şu adımlar izlenir: 1. qnb.com.tr’nin ana sayfasında sağ üst köşede yer alan “Dijital Şifre Al” butonuna tıklanır. 2. Açılan ekranda soldaki “Dijital Şifre” adlı kutucuğa tıklanır. 3. Dijital Şifre, kredi kartı veya banka kartı bilgileriyle alınabilir. 4. Kredi kartı bilgileriyle Dijital Şifre almak için kredi kartı numarası, kart güvenlik numarası, son kullanma tarihi ve cep telefonu numarası bilgileri girilir. 5. Banka kartı bilgileriyle Dijital Şifre almak için banka kartı numarası, kart güvenlik numarası, son kullanma tarihi ve cep telefonu numarası bilgileri girilir. 6. Girilen cep telefonu numarasını doğrulamak üzere kısa mesaj ile 4 haneli bir SMS şifresi gönderilir. 7. Açılan ekrana bu SMS şifresi girilir. 8. Son olarak, bilgileri girilen kredi kartına ait 4 haneli şifre ve annenin evlenmeden önceki soyadının bazı harfleri yazılır. 9. Tüm bilgiler girildikten sonra, 0850 222 0 900 numaralı Çağrı Merkezi aranarak şifre alma işlemi onaylanır. İnternet bankacılığına giriş yaparken, keylogger gibi tuş kaydedici ve güvenlik kırıcı bazı programlara karşı korunmak için otomatik olarak açılan sanal klavye kullanılmalıdır.

    Finansbank mobil giriş nasıl yapılır?

    QNB Finansbank mobil uygulamasına giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. QNB Mobil'in indirilmesi. 2. Dijital şifre alınması. 3. Giriş yapma. 4. Şifre değiştirme. Bireysel müşteriler müşteri numarası veya T.C. kimlik numarası ile giriş yapabilirken, tüzel müşteriler müşteri numarası ve dijital şifre ile giriş yapabilir. Kendi güvenliğiniz için dijital şifrenizi ve kart şifrelerinizi banka personeli dahil kimseyle paylaşmamanız önerilir.

    Finansbank internet bankacılığı nasıl açılır?

    QNB Finansbank internet bankacılığını açmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. qnb.com.tr adresine gidilir ve sağ üst köşedeki "İnternet Şubesi" butonuna tıklanır. 2. Müşteri numarası veya bireysel müşteriyse T.C. kimlik numarası ve Dijital Şifre girilerek giriş yapılır. 3. Dijital Şifre yoksa, aynı sayfada yer alan "Dijital Şifre Al" butonuna tıklanarak kredi kartı veya banka kartı bilgileriyle yeni şifre alınabilir. İnternet bankacılığına giriş için 128-bit şifrelemeyi destekleyen, güncel güvenlik sertifikalarına sahip ve JavaScript desteği aktif bir tarayıcı kullanılması önerilir. Daha fazla bilgi ve destek için 0850 222 0 900 numaralı Çağrı Merkezi aranabilir.