• Buradasın

    Ekomini market konsepti nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Ekomini market konsepti, franchise mantığıyla işletilen, 25-100 metrekare arasında değişen küçük marketlerdir 35. Bu marketler, haftanın 7 günü gece 12'ye kadar hizmet verir 5.
    Ekomini marketlerinin bazı özellikleri:
    • Ürün çeşitliliği: Gıda, atıştırmalık, süt ürünleri, şarküteri ürünleri, gazlı ve gazsız içecek çeşitleri, alkollü içecekler, temizlik ve kişisel bakım ürünleri sunar 14.
    • Müşteri hizmetleri: Müşteri ilişkilerinin önemine vurgu yapılır ve mağaza sahiplerine eğitim ve destek sağlanır 4.
    • Uzun çalışma saatleri: Müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamak için gece 00.00'a kadar açıktır 4.
    • Alkol satışı: Diğer zincir marketlerden farklı olarak alkol satışı da yapılır 45.
    • Kusursuz tedarik: Talepler zamanında yerine getirilir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Bakkal ve market arasındaki fark nedir?

    Bakkal ve market arasındaki bazı farklar şunlardır: Boyut ve alan. Ürün çeşitliliği. Fiyat politikası. Müşteri ilişkileri. Ödeme seçenekleri. Çalışma saatleri.
    A brightly lit Turkish supermarket aisle with neatly organized shelves of fresh produce, packaged goods, and cleaning supplies, arranged by category and height, with colorful displays drawing attention to popular items.

    Market reyonları nasıl olmalı?

    Market reyonlarının nasıl olması gerektiği ile ilgili bazı öneriler: Ürünlerin kategorilere ayrılması. Göz hizasındaki raflar. En çok satılan veya en çok kazandıran ürünler, göz hizasındaki raflara yerleştirilmelidir. Popüler ve karlı ürünlerin ön plana çıkarılması. Renkli etiketler ve görsel grafikler. Dikkat çekmek için renkli etiketler ve görsel grafikler kullanılabilir. Temizlik ve düzen. Karmaşık ve dağınık bir reyon düzeni müşterileri kaçırabilir. Doğru aydınlatma. Işıklandırma, ürünlerin tazeliğini ve çekiciliğini artırmalıdır. Müşteri psikolojisinin dikkate alınması. Reyonların genişliği ve yüksekliği, arabaların ve sepetlerin rahatça geçebileceği ölçülerde olmalıdır. Market reyonlarının tasarımı, satışların artırılması ve müşteri deneyiminin iyileştirilmesi için önemlidir.
    A brightly lit Turkish supermarket aisle with neatly organized shelves of fresh produce, packaged goods, and cleaning supplies, arranged by category and height, with colorful displays drawing attention to popular items.

    Market reyonları nasıl olmalı?

    Market reyonlarının nasıl olması gerektiği ile ilgili bazı öneriler: Ürünlerin kategorilere ayrılması. Göz hizasındaki raflar. En çok satılan veya en çok kazandıran ürünler, göz hizasındaki raflara yerleştirilmelidir. Popüler ve karlı ürünlerin ön plana çıkarılması. Renkli etiketler ve görsel grafikler. Dikkat çekmek için renkli etiketler ve görsel grafikler kullanılabilir. Temizlik ve düzen. Karmaşık ve dağınık bir reyon düzeni müşterileri kaçırabilir. Doğru aydınlatma. Işıklandırma, ürünlerin tazeliğini ve çekiciliğini artırmalıdır. Müşteri psikolojisinin dikkate alınması. Reyonların genişliği ve yüksekliği, arabaların ve sepetlerin rahatça geçebileceği ölçülerde olmalıdır. Market reyonlarının tasarımı, satışların artırılması ve müşteri deneyiminin iyileştirilmesi için önemlidir.