Buradasın
EKAP'ta ihale dokümanı nasıl satın alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
EKAP'ta ihale dokümanı satın almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- EKAP'a Kayıt: İhaleye katılacak gerçek veya tüzel kişilerin EKAP'a kayıtlı olması gereklidir 3.
- Kimlik Bilgisi Girişi: Doküman satın almak için T.C. kimlik veya vergi kimlik numarası girilmelidir 13.
- Ödeme: Doküman bedeli, idarenin hesabına yatırılmalıdır 3.
- Talep Bildirimi: Doküman bedelini yatırdığınıza dair dekont, ihale veya son başvuru tarihinden en az beş gün önce idareye faks veya posta yoluyla bildirilmelidir 3.
- Doküman Gönderimi: İdare, talebin alındığı tarihi izleyen iki iş günü içinde dokümanı, dokümanın satın alındığına ilişkin idare yetkilisince imzalı form ile talep sahibinin belirttiği adrese gönderir 3.
Doküman, EKAP üzerinden e-imza kullanılarak indirildiğinde de satın alınmış sayılır ve ayrıca bir bedel ödenmez 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: