• Buradasın

    E-devletten Findeks Raporu Nasıl Alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-Devlet üzerinden Findeks raporu almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. e-Devlet Kapısı sistemine giriş yapın 3. Bunun için PTT'lerden e-Devlet şifresi temin edebilir, elektronik imza veya mobil imza kullanabilirsiniz 3.
    2. Arama kutusuna "İletişim Seçeneklerim" yazıp iletişim bilgilerinizi kaydedin ve doğrulayın 3.
    3. Türkiye Bankalar Birliği Risk Merkezi Raporu Başvurusu hizmetini seçin 23.
    4. "Yeni Başvuru" düğmesine tıklayın ve rapor türünü belirleyin (örneğin, "Kredi Limit ve Borç Bilgileri") 3.
    5. Başvurunuzun onaylanması ve raporunuzun hazırlanmasının ardından tarafınıza e-Devlet tarafından risk raporu şifresi gelecektir 1.
    6. e-Devlet sistemine giriş yaparak "Risk Merkezi Raporu Başvurusu" başlığını seçin 2.
    7. Türkiye Bankalar Birliği'nin doğrulama ekranına yönlendirildiğinizde SMS ile gelen şifrenizi girerek raporunuza ulaşabilirsiniz 2.
    Bu işlem, ayda 1 kez ücretsiz olarak yapılabilmektedir 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E-devletten sicil sorgulama nasıl yapılır?

    E-devlet üzerinden sicil sorgulama yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-devlet sistemine TC kimlik numarası ve şifre ile giriş yapın. 2. Arama butonuna "Adalet Bakanlığı" yazın veya doğrudan "adli sicil kaydı sorgulama" ifadesini arayın. 3. Açılan sayfada, belgenin talep edilme nedenini ve kullanılacağı kurumun türünü seçin. 4. "Sorgula" seçeneğine basarak adli sicil kaydınızı görüntüleyin. Alternatif olarak, https://www.turkiye.gov.tr/adli-sicil-kaydi bağlantısından da sorgulama yapabilirsiniz.

    Findeks risk raporu ücreti neden alınır?

    Findeks risk raporu ücreti, bu hizmetin sunulması için alınır. Bu rapor, kişinin finansal hareketlerini ve kredi geçmişini detaylı olarak analiz eder ve bu bilgiler için bir maliyet gerektirir.

    E-devletten alınan raporlar nasıl doğrulanır?

    E-Devlet'ten alınan raporların doğrulanması için Sağlık Bakanlığı'nın rapor sorgulama ve doğrulama sistemi kullanılabilir. Doğrulama adımları: 1. E-Rapor Sistemine Giriş: https://erapor.saglik.gov.tr/dogrulamaservisi adresine gidin. 2. TC Kimlik Numarası ve Rapor Referans Numarası: Hastanın TC kimlik numarasını ve rapor referans numarasını girin. 3. Güvenlik Doğrulaması: "Ben robot değilim" kutusunu işaretleyin. 4. Sorgula: "Sorgula" butonuna dokunun. Rapor referans numarası, raporun üst kısmında yer alır ve genellikle rapor numarası olarak adlandırılır.

    E-devletten rapor almak için ne yapmalı?

    E-Devlet üzerinden rapor almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Devlet sistemine giriş yapın ve "Kişisel Sağlık Bilgi Formu"nu doldurun. 2. Ana sayfada yer alan arama bölümüne "Sağlık Raporu Sorgulama ve Düzenleme" yazın ve ilgili seçeneği seçin. 3. "Yeni Sağlık Raporu Oluştur" seçeneğine tıklayın. 4. Açılan sayfada kişisel bilgilerinizi ve sağlık durumunuzla ilgili bilgileri eksiksiz ve doğru şekilde doldurun. 5. Rapor tipini seçin ve gerekli bilgileri girin (rapor süresi, rapor numarası vb.). 6. "Raporu Oluştur" butonuna tıklayın ve raporunuzu görüntüleyin, yazdırın veya cep telefonunuza gönderin. Eğer rapor için aile hekimine başvuru yapılmamışsa, e-Devlet üzerinden sağlık raporu düzenlenemez.

    E-devletten kredi notu ücretsiz öğrenilir mi?

    E-devlet üzerinden kredi notu ücretsiz olarak öğrenilebilir. Bunun için "Türkiye Bankalar Birliği Risk Merkezi Raporu Başvurusu" hizmetinden yararlanmak gerekmektedir.

    E-devletten alınan raporlar geçerli mi?

    E-devlet üzerinden alınan raporlar geçerlidir. Sağlık Bakanlığı tarafından hazırlanan yönergeye göre, tek hekim tarafından verilen raporlar, kişinin sağlık durumunda bir değişiklik olmadığı sürece 1 yıl süreyle geçerli olacak ve e-devlet üzerinden indirilebilecektir.

    Findeks giriş nasıl yapılır?

    Findeks'e giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Findeks web sitesine (www.findeks.com) gidin ve sağ üst köşedeki "Üyelik Girişi" bölümüne tıklayın. 2. Açılan formda 11 haneli T.C. kimlik numaranızı ve üyelik işlemleri sırasında belirlediğiniz parolanızı girin. 3. Parola, 8 haneli olmalı ve sadece rakamlardan oluşmalıdır. 4. Giriş yaptıktan sonra, Findeks kredi notunuzu ve risk raporunuzu görebilirsiniz. Eğer parolanızı unuttuysanız veya telefon numaranızı değiştirdiyseniz, "Detaylı Yardım" bölümünden destek alabilirsiniz.