Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DenizBank'ta limit artırımının gerçekleşmemesinin birkaç nedeni olabilir:
- Gelir ve harcama geçmişi: Banka, limit artırma başvurusunu değerlendirmek için gelir düzeyi, mevcut kredi kartı limiti ve harcama geçmişini inceler 4. Bu bilgilerin eksiksiz ve doğru sağlanması önemlidir 4.
- Bloke işlemler: Daha önce yapılan ve iptal edilen işlemler nedeniyle limit bloke edilmiş olabilir 4. Bu durumda, karşı banka onay verene kadar limit artırımı yapılamaz 4.
- Otomatik limit artırımı: Eğer limit otomatik olarak artırılıyorsa, mobil uygulama üzerinden talep edilen düşüşler için belirli bir süre gerekebilir 2.
Limit artırımı için DenizBank müşteri hizmetleri veya MobilDeniz uygulaması üzerinden başvuru yapılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: