• Buradasın

    Bir banka defteri kaybolduğunda ve hesap doğrulaması için gerekli olduğunda ne yapılmalı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Banka defteri kaybolduğunda ve hesap doğrulaması için gerekli olduğunda yapılması gerekenler:
    1. Bankayı Arayın: Hesabınızı dondurmak için bankanızı arayın 1.
    2. İşlemlerinizi Toplayın: Eski hesap özetleri, çek defteri veya son işlemlerinize dair bilgisayar çıktıları gibi belgeleri toplayın 1.
    3. Cari Hesabı Kapatın: Bankaya giderek hesabınızı kapatın ve yeni bir hesap açın 1.
    4. Polis Raporu Dosyalayın: Çek defterinin çalındığına dair polis raporu alın (bu, kimlik hırsızlığı durumunda gereklidir) 1.
    5. Otomatik Taslakları Güncelleyin: Yeni hesap numaranızı ilgili kişilere bildirin ve otomatik taslakları güncelleyin 1.
    Ayrıca, çek karnesinin zayi nedeniyle iptaline yönelik mahkeme kararı gerekiyorsa, bu kararı bankadan talep edebilirsiniz 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: