Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Beko'nun büyümesinin bazı nedenleri:
- Uluslararası faaliyetler: Koç Holding'in yurt dışı faaliyetlerine odaklanmasının ardından, Beko ihracat markası olarak belirlendi 24.
- Pazar payı artışı: Avrupa'da beyaz eşya pazarında son beş yılda pazar payını ikiye katlayarak ikinci sıraya yükseldi 13.
- İnovasyon ve ürün çeşitliliği: Müşteri ihtiyaçlarına odaklanarak yenilikçi ürünler geliştirdi ve ürün çeşitliliğini artırdı 1.
- Sponsorluklar: Spor etkinliklerine sponsor olarak uluslararası algısını güçlendirdi 1.
- Güçlü marka imajı: Türkiye pazarında elde ettiği başarıyı yurt dışına taşıyarak 100'den fazla ülkede milyonlarca tüketiciye ulaştı 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: