Buradasın
Banka kartı 1 hafta içinde gelmezse ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Banka kartının 1 hafta içinde gelmemesi durumunda, bankanın müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir 5.
Yeni banka kartı, yoğunluğa bağlı olarak en fazla bir hafta içerisinde müşterinin istediği adrese ulaştırılır 5. Ancak, kartın belirtilen süre içinde gelmemesi halinde, bankanın şubesine giderek veya müşteri hizmetleri üzerinden talepte bulunarak kartın gönderilmesini sağlamak mümkündür 5.
Ayrıca, kartın kaybolması veya çalınması durumunda, 444 0 333 numaralı müşteri iletişim merkezi aranarak kayıp/çalıntı bildirimi yapılabilir 24. Bu bildirimi yaptıktan sonra, kartla yapılan alışverişlerden herhangi bir sorumluluk taşınmaz 2. Yeni kart en kısa zamanda basılarak müşteriye gönderilir 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: