• Buradasın

    4 P taşıma kuralı nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    4 P taşıma kuralı, pazarlama karması olarak bilinir ve dört temel unsurdan oluşur:
    1. Product (Ürün): Satılacak ürün veya hizmetin belirlenmesi 12.
    2. Price (Fiyat): Ürün veya hizmetin fiyatının belirlenmesi 12.
    3. Place (Dağıtım): Ürün veya hizmetin tüketiciye ulaştırılması 12.
    4. Promotion (Tutundurma): Ürün veya hizmetin tanıtımı ve reklamı 12.
    Bu unsurlar, işletmelerin pazarlama stratejilerini etkin bir şekilde yönetmelerine yardımcı olur 23.
    "4 P taşıma kuralı" ifadesi, belgelerde veya kaynaklarda rastlanmayan bir terimdir. Eğer başka bir konuda yardım gerekiyorsa, lütfen daha fazla bilgi verin.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    4p kuralı ne zaman değişti?

    4P kuralı, yani pazarlama karması, zaman içinde bazı eklemelerle genişletilmiştir. 1960'lı yıllarda ortaya çıkan 4P kavramı, Philip Kotler'in çalışmalarıyla popülerleşmiştir. 2000'li yıllarda bazı akademisyenler, pazarlama karması modelini 7P unsurunu kapsayacak şekilde genişletmiştir. Dolayısıyla, 4P kuralının tam olarak ne zaman değiştiğine dair kesin bir tarih vermek mümkün değildir. Ancak, 4P'nin 7P'ye evrimi, pazarlama stratejilerinin gelişen koşullara uyum sağlamak için sürekli olarak güncellendiğini göstermektedir.