Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tagline, bir film, dizi, kitap, müzik DVD'si, televizyon programı veya marka gibi üretilen her şeyin pazarlaması için kullanılan, pazarlamacıların, reklamcıların ve film stüdyolarının filmi veya ürünü satmak için yarattığı bir pazarlama aracıdır 24.
Tagline'ın bazı özellikleri:
- Kısa ve öz olma: Genellikle 10 kelimeyi geçmeyen, kısa ve çarpıcı bir cümleden oluşur 23.
- Dramatik etki: İzleyicinin dikkatini çekmek ve ürünün atmosferini, tonunu veya hikayesini yansıtmak için kullanılır 34.
- Farklı dillerde kullanım: İngiltere'de "end lines" veya "straplines", Belçika'da "baselines", Fransa'da "signatures" olarak adlandırılır 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: