• Buradasın

    Z kütüphane giriş nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Z Kütüphane'ye giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Z Library web sitesine gitme: Tercih ettiğiniz web tarayıcısını açarak adres çubuğuna Z Library'nin URL'sini (z-lib.id) yazın ve Enter tuşuna basarak siteye gidin 1.
    2. Hesap oluşturma: Ana sayfada "Kayıt Ol" veya "Kaydol" düğmesine tıklayın ve e-posta adresiniz, kullanıcı adınız ve şifrenizi girerek kayıt olun 1. Kullanıcı adınızı benzersiz ve şifrenizi güçlü seçin 1.
    3. E-posta adresinizin onaylanması: Kayıt olduktan sonra gelen kutunuza bir doğrulama e-postası gelecektir, bu e-postadaki linke tıklayarak hesabınızı onaylayın 1.
    4. Giriş yapma: Hesabınız aktif olduktan sonra "Giriş Yap" veya "Oturum Aç" seçeneğine tıklayarak kullanıcı adı/e-posta ve şifrenizle giriş yapın 1.
    Ayrıca, Z-Kütüphane için okulunuzdan kullanıcı adı ve şifre alarak da giriş yapabilirsiniz 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Z kütüphane kitapları nasıl indirilir telefona?

    Z kütüphane kitaplarını telefona indirmek için aşağıdaki uygulamalar kullanılabilir: z Library. Z Library 2.0. Bu uygulamaları APKPure gibi platformlardan indirebilirsiniz. Ayrıca, Milli Eğitim Bakanlığı'nın Z-Kütüphane otomasyon sistemine giriş yaparak da kitap indirme işlemi gerçekleştirilebilir, ancak bu yöntem için kurum şifresi gereklidir.

    Z kütüphane ne işe yarar?

    Z-kütüphane, yani zenginleştirilmiş kütüphane, hem fiziksel hem de dijital kaynaklarla desteklenmiş modern bir kütüphane ortamıdır. İşe yarar yönleri şunlardır: 1. Bilgiye Erişim: Geleneksel kitapların yanı sıra e-kitaplar, dijital veri tabanları ve diğer çevrimiçi kaynaklara erişim sağlar. 2. Eğitim Teknolojileri: Akıllı tahtalar, bilgisayarlar, tabletler ve VR cihazları gibi teknolojik donanımlar sunar. 3. Çok Amaçlı Alanlar: Okuma, grup çalışmaları, oyun, dinlenme ve yaratıcı etkinlikler için özel bölümler barındırır. 4. Sosyal Etkileşim: Öğrencilerin bir arada çalışmasını, tartışmasını ve sosyalleşmesini teşvik eden mekanlar sunar. 5. Öğrenme ve Eğlence: Öğrenme süreçlerini eğlenceli hale getirerek kütüphane kullanma alışkanlığını artırır.