Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yüksek lisans ders saydırma işlemi aşağıdaki adımlarla gerçekleştirilir:
- Başvuru: Öğrenci, ders saydırma talebiyle ilgili anabilim dalı sekreterliğine dilekçe ve dersin alındığı üniversiteden alınan transkript ile onaylı ders içeriği belgesini sunar 13.
- Anabilim Dalı Başkanlığı İncelemesi: Talep, anabilim dalı başkanlığı tarafından değerlendirilir ve uygun bulunması halinde "Ders İntibak Tablosu" hazırlanır 1.
- Enstitü Yönetim Kurulu Kararı: Talep, enstitü yönetim kurulunda görüşülerek karara bağlanır 13.
- Onay ve İşlem: Karar, işleme alınmak üzere enstitü müdürlüğü tarafından Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına gönderilir 1.
Ek Bilgiler:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: