• Buradasın

    YTÜ kimlik kartı ne zaman verilecek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) kimlik kartlarının ne zaman verileceği, kayıt yapılan tarihe ve birime göre değişiklik gösterebilir.
    • Yeni kayıtlı öğrenciler: YTÜ kimlik kartlarını, kayıt oldukları birimden ilan edilen tarihten itibaren alabilirler 13. 2024 yılı için, Temiz Enerji Teknolojileri Enstitüsü'ne kayıtlı öğrenciler, kartlarını 23 Eylül 2024 Pazartesi gününden itibaren teslim alabilirler 2.
    • Kayıp veya yenileme: Daha önce almış olduğu kimlik kartı kaybolan, kırılan veya okunmayan öğrenciler, başvuru formunu doldurarak E-Yıldız Ofisi'ne şahsen müracaat etmelidirler 1. Kartlar, en geç 3 iş günü içinde hazırlanır 1.
    Kimlik kartı ile ilgili tüm istek ve sorunlar için E-Yıldız Ofisi ile iletişime geçilebilir:
    • Adres: Davutpaşa Kampüsü, Genel Sekreterlik Binası, E-Yıldız Ofisi (Açık Yüzme Havuzunun yanındaki bina) 1.
    • Telefon: 0212 383 4014 13.
    • E-posta: eyildizofisi@gmail.com 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kimlik kartı teslim alınmazsa ne olur?

    Kimlik kartı, başvuru sırasında belirtilen adresten 90 gün içinde teslim alınmazsa, ilgili nüfus müdürlüğüne iade edilir. Ayrıca, dış temsilciliklerce alınan başvurularda, Genel Müdürlük tarafından kişiselleştirilen kimlik kartları, 180 gün içinde teslim alınmazsa, Dışişleri Bakanlığı veya belirlenen dış temsilcilikler tarafından imha edilir.