Buradasın
Uzem.istguven.istanbul sertifika nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Uzem.istguven.istanbul üzerinden sertifika almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Eğitim Seçimi: İlk olarak, almak istediğiniz eğitimi seçmelisiniz 1.
- Kayıt: İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi'nin internet sitesi üzerinden istediğiniz eğitimle ilgili kayıt işlemlerini gerçekleştirmelisiniz 1. Kayıt tarihleri her yıl üniversitenin duyuruları aracılığıyla ilan edilmektedir 2.
- Eğitim Ücreti: Kayıt olduktan sonra eğitim ücretini Halkbank şubesi üzerinden yatırmalısınız 1.
- Belge Gönderimi: Dekont, makbuz veya ekran görüntüsünü WhatsApp üzerinden 0549 860 00 34 numarasına iletmelisiniz 1.
- Uzaktan Eğitim: Kayıt işlemlerinizi tamamladıktan sonra uzaktan eğitim sürecine başlayabilirsiniz 1.
- Sınav: Eğitim süreci sona erdiğinde, 50 ve üzeri puan alarak sınavı geçerseniz İstanbul Üniversitesi onaylı sertifikayı almaya hak kazanırsınız 14. Sertifika, eğitim bittikten sonraki 15 iş günü içerisinde kargo ile teslim edilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: