Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Uni-Assist ile başvuru yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Hesap Oluşturma: My Assist üzerinden hesap oluşturulmalı ve temel bilgiler doldurulmalıdır 25.
- Belgelerin Yüklenmesi: Kimlik, adres ve eğitim bilgileri gibi sorular yanıtlandıktan sonra, başvurmak istenen program için gerekli belgeler sisteme yüklenmelidir 23.
- Programın Seçimi: Uni-Assist sisteminde başvurmak istenen program bulunup, sistemde kayıtlı belgeler arasından ilgili olanlar seçilerek başvuru yapılmalıdır 2.
- Belgelerin Postalanması: Online başvuru tamamlandıktan sonra, belgelerin orjinalleri değil, "certified copy" versiyonları posta yoluyla Uni-Assist'e gönderilmelidir 23.
- Ücret Ödeme: Başvuru ücreti, belgeler Uni-Assist'e ulaşmadan önce ödenmelidir 23.
- Ön Değerlendirme Belgesinin Eklenmesi: Uni-Assist değerlendirme sürecini tamamladığında, ön değerlendirme sonuç belgesi, diğer başvuru belgeleri ile birlikte ilgili üniversiteye iletilmelidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: