Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Uni-Assist ile başvuru yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Portala kayıt olma 12. Uni-Assist online portalına kayıt olunur ve kişisel bir My assist hesabı oluşturulur 12.
- Bilgilerin girilmesi 13. Hesap oluşturulduktan sonra, başvuru sahibinin bilgileri ve eğitim geçmişi girilir 13.
- Üniversite ve bölüm seçimi 13. "Search courses of study" bölümünden istenilen üniversite ve bölüm seçilir 1.
- Başvuru yapma 1. Seçilen üniversite ve bölüme başvuru yapılır 1.
- Belgelerin yüklenmesi 15. Her belge sadece bir kez yüklenir ve belgelere açık bir isim verilir 15.
- Ücret ödeme 13. My assist üzerinden tüm başvuruların işlem ücretleri ödenir 13.
- Belgelerin gönderilmesi 15. Uni-Assist'in istediği orijinal belgeler, talep edilmesi halinde posta veya kargo ile gönderilir 15.
Bazı üniversiteler, belgelerin Uni-Assist'e posta ile gönderilmesini isteyebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: