Buradasın
Uludağ Üniversitesinde ders kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Uludağ Üniversitesi'nde ders kaydı aşağıdaki adımlarla yapılır:
- Öğrenci Bilgi Sistemi'ne Giriş: Öğrenci numarası ve şifre ile sisteme giriş yapılır 3.
- "Ders ve Dönem İşlemleri" menüsünden "Ders Kayıt" menüsüne tıklanır 3.
- Ders Seçimi: Akademik takvimde belirtilen tarihler arasında, otomasyon sistemi üzerinden zorunlu ve seçmeli dersler seçilir 12.
- Onay ve Kesinleştirme: Ders seçimi yapıldıktan sonra "kesinleştir" butonuna basılarak işlem tamamlanır 3.
Önemli Notlar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: