• Buradasın

    Sakarya Üniversitesi'nde hangi bilgi işlem sistemi kullanılıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sakarya Üniversitesi'nde kullanılan bazı bilgi işlem sistemleri şunlardır:
    • SABİS (Sakarya Üniversitesi Yönetim Bilgi Sistemi) 2. Akademik Yönetim Bilgi Sistemi, Öğrenci Bilgi Sistemi, Personel Bilgi Sistemi gibi birçok alt sistemi içerir 2.
    • EBS (Eğitim Bilgi Sistemi) 24. Üniversitenin eğitim-öğretim süreçlerinin tanımlandığı ve geliştirildiği bir sistemdir 4.
    • CAWIS (Kampüs Otomasyonu Web Bilgi Sistemi) 4. Kullanıcı doğrulama, e-posta ve çeşitli web servisleri gibi hizmetler sunar 4.
    • ABİS (Akademik Yönetim Bilgi Sistemi) 2. Akademik personelin ders programları ve öğrenci bilgilerini yönettiği bir sistemdir 2.
    • PERSONEL (Personel Yönetimi Bilgi Sistemi) 2. Personel yönetimi iş süreçlerinin dijital ortamda yönetilmesini sağlar 2.
    Ayrıca, Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS), Kamu Bilgi Sistemi (KBS) ve Harcama Yönetim Sistemi (HYS) gibi sistemler de kullanılmaktadır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sakarya Üniversitesi UZET sistemi nedir?

    Sakarya Üniversitesi UZEP (Uzaktan Eğitim Platformu), Tübitak-1001 projesi kapsamında geliştirilen bir uzaktan eğitim sistemidir. Sistemin bileşenleri şunlardır: - Öğrenme Yönetim Sistemi (ÖYS) Modülü: Haftalık sanal ders programlarının oluşturulması ve uzaktan eğitim faaliyetlerinin organize edilmesi. - Sanal Sınıf Modülü: Sanal sınıfların video dağıtımını sağlar. - Duyuru Modülü: Öğrencilere çeşitli düzeylerde duyuru yapılabilmesini sağlar. - Çevrimiçi Sınav Modülü: Çoktan seçmeli, açık uçlu, doğru yanlış tarzda soruların hazırlanması ve sınavların yürütülmesi. - Doküman Paylaşım Modülü: Ders kapsamında öğrencilerle her türlü dijital doküman paylaşımı. - Raporlama Modülü: Öğrenci devam durumu, akademisyen/sanal ders yürütülme sayıları gibi raporların sistem üzerinden alınabilmesi. - Ödev Modülü: Araştırma ve kısıtlı süreli ödevlerin verilebilmesi ve sistem üzerinden toplanabilmesi. - Anket Modülü: Ders memnuniyet anketlerinin yapılabilmesi. UZEP, öğrencilerin internet bağlantısı olan kişisel bir bilgisayarı kullanma imkanına sahip olmalarını gerektirir.