• Buradasın

    Ortaöğretim 1 dönem sonu işlemleri nelerdir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Ortaöğretim kurumlarında 1. dönem sonu işlemleri şunlardır:
    • Ders notlarının girilmesi 245. Sınav notları ve ders etkinliklerine katılım puanları eksiksiz girilmelidir 245.
    • Gelişim raporlarının doldurulması 24. Okul öncesi eğitim kurumlarında gelişim raporları doldurulmalıdır 24.
    • Öğretmen görüşlerinin yazılması 245. E-Okul sisteminde her öğrenci için öğretmen görüşü girilmelidir 245.
    • Davranış notlarının girilmesi 245.
    • Sınıf kitaplığının oluşturulması 245. Okunan kitaplar sisteme işlenmelidir 245.
    • Öğretmen puan çizelgelerinin kontrolü 25. Çizelgeler kontrol edilerek imzalanmalıdır 25.
    • Rapor ve çizelgelerin teslimi 25. Rehberlik ve sosyal kulüp dönem sonu faaliyet raporları teslim edilmelidir 25.
    • Eksiklerin giderilmesi 5. Öğrenci devamsızlıkları ile sınıf defteri ve e-Okul bilgileri karşılaştırılarak eksik ve hatalar düzeltilmelidir 5.
    • Ödüllerin verilmesi 25. Takdir, teşekkür ve sosyal etkinlik belgeleri hazırlanmalıdır 25.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Yıl sonu not girişi ne zaman yapılır ortaokul?

    Ortaokulda yıl sonu not girişlerinin ne zaman yapılacağına dair 2025 yılı için kesin bir bilgi bulunmamaktadır. Ancak, e-Okul sisteminde not girişlerinin genellikle karne gününden birkaç gün önce tamamlanması beklenmektedir. 20 Haziran 2025'te karnelerin dağıtılacak olması göz önüne alındığında, not girişlerinin 16-20 Haziran tarihleri arasında yapılması muhtemeldir. Not giriş tarihleri, Milli Eğitim Bakanlığı'nın resmi takvimine göre değişiklik gösterebilir. Güncel bilgiler için resmi kaynakların takip edilmesi önerilir.

    Ortaöğretim nedir?

    Ortaöğretim, ulusal eğitim sisteminde belirlenen müfredat ve süreçlere göre 14-18 yaşları arasındaki öğrencilerin genel, mesleki ve teknik alanlarda eğitimlerini sürdürebilmesini sağlayan kurumdur. Ortaöğretimin amaçları: Öğrencileri bedenî, zihnî, ahlâkî, manevî, sosyal ve kültürel nitelikler yönünden geliştirmek. Demokrasi ve insan haklarına saygılı bireyler olarak yetiştirmek. Çağın gerektirdiği bilgi ve becerilerle donatarak geleceğe hazırlamak. Yükseköğretime, mesleğe, hayata ve iş alanlarına hazırlamak. Ortaöğretim, genel, mesleki ve teknik eğitim ile imam-hatip liselerini kapsar.