Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Okul değişikliği için gerekli şartlar ve belgeler, öğrencinin durumuna göre değişiklik gösterebilir. Ancak genel olarak gerekli olan belgeler şunlardır:
- Öğrenci kimlik belgesi 3.
- Velinin kimlik belgesi 3.
- Sağlık raporu 3.
- Aşı kartı 3.
- İkametgâh belgesi 23.
- Not dökümü 3.
- 2 adet vesikalık fotoğraf 3.
Ayrıca, nakil işleminin yapılabilmesi için okulun kontenjan durumunun uygun olması gerekmektedir 12.
Nakil işlemleri, e-Okul sistemi üzerinden online olarak veya okul müdürlüğüne dilekçe ile başvuru yapılarak gerçekleştirilebilir 24.
Adres değişikliği ile yapılan nakil işlemleri için, yeni ikamet adresinin resmi olarak tescil edilmesi ve bu durumun Nüfus Müdürlüğü veya e-Devlet üzerinden bildirilmesi gerekmektedir 134.
Mazeret durumlarında (sağlık sorunları, ailevi durumlar vb.) nakil başvurusu, velinin öğrencinin kayıtlı olduğu okul müdürlüğüne sunacağı dilekçe ve gerekli belgelerle yapılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: