Buradasın
Mimarlık fakültesi sekreteri ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mimarlık fakültesi sekreteri, fakültenin idari işlerinden sorumlu olup, aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- İşbölümü ve Denetim: Fakültede çalışan idari, teknik ve yardımcı hizmetler personeli arasında işbölümünü sağlar ve gerekli denetimi yapar 13.
- Planlama ve Koordinasyon: Fakültenin işlerini düzenli ve uyumlu bir şekilde planlar, koordine eder ve denetler 14.
- Yazışma ve Evrak İşleri: Fakülte içi ve dışı yazışmaları yürütür, gelen evrakları kontrol eder ve dolaşıma sokar 24.
- Bütçe ve Mali İşler: Fakülte bütçesini hazırlar ve kaynakların verimli kullanılmasını sağlar 14.
- Güvenlik ve Altyapı: Fakülte yerleşkesinde güvenlik tedbirlerini alır ve fiziki altyapı iyileştirmelerine yönelik projeler hazırlar 13.
- Akademik Süreçler: Sınavların güvenli bir biçimde yapılmasını sağlar, öğrenci ve akademisyenlerin idari süreçlerini yürütür 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: