Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mimarlık fakültesi sekreterinin bazı görevleri:
- İdari süreçlerin yürütülmesi: Fakülte ile ilgili yazışma süreçlerini yürütmek, kurul ve komisyonlarda raportörlük yapmak, öğrenci ve akademisyenlere ilişkin idari süreçleri yasal mevzuat kapsamında yürütmek 123.
- Organizasyon ve koordinasyon: Fakülte Yönetim Kurulu, Fakülte Kurulu ve Disiplin Kurulu toplantılarını organize etmek, alınan kararları yazmak ve ilgili birimlere yazışmalarını hazırlamak 135.
- Mali yönetim: Fakülte bütçesini hazırlamak ve yönetmek, mali yıl bütçe hazırlıklarını yapmak 245.
- Güvenlik ve altyapı: Fakülte yerleşkesinde gerekli güvenlik tedbirlerini almak, fiziki altyapı iyileştirmelerine yönelik projeler hazırlamak 235.
- Evrak yönetimi: Kurum içi ve kurum dışından gelen evrakın havalesini yaparak kaydedilmesini ve birim içinde yönlendirilmesini sağlamak 235.
- Öğrenci işleri: Fakülte öğrenci işlerinin düzenli bir biçimde yürütülmesini sağlamak 235.
- Personel işleri: Akademik ve idari personelin özlük hakları işlemlerinin yürütülmesini sağlamak, izinlerini planlamak 235.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: