Buradasın
MEB kimlik kartı nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MEB kimlik kartı almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Fotoğrafın MEBBİS'e Yüklenmesi: Çalıştığınız kurum tarafından fotoğrafınızın MEBBİS'e yüklü olması gerekmektedir 13.
- Kimlik Kartı Dilekçesi Doldurulması: Çalıştığınız kuruma "MEB Personel Kimlik Kartı Dilekçesi" doldurulup teslim edilmelidir 13. Dilekçe örneği MEB'in resmi web sitesinde bulunmaktadır 4.
- Ücret Yatırılması: İlçe milli eğitim müdürlüğünün talep ettiği ücret, belirtilen banka hesabına yatırılmalı ve dekontun çıktısı alınarak saklanmalıdır 3.
- İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne Başvuru: Dilekçe raporu ve ücret dekontu ile birlikte ilçe milli eğitim müdürlüğüne başvurulmalıdır 3.
- Kimlik Kartının Teslim Alınması: İlçe milli eğitim müdürlüğü tarafından hazırlanan kimlik kartı, başvuru sahibine imza karşılığında teslim edilecektir 3.
Bu süreç genellikle başvurudan itibaren bir hafta içinde tamamlanır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: