• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Labsis Ankara, Ankara Üniversitesi Araştırma Dekanlığı bünyesinde bulunan Sanal Merkez Laboratuvarı uygulamasıdır 12.
    Bu uygulama, araştırma laboratuvarlarının etkin ve verimli kullanımını sağlamak amacıyla geliştirilmiştir 1. Pilot olarak Diş Hekimliği Fakültesi ve Eczacılık Fakültesi Merkez Araştırma Laboratuvarı'nda başlatılmıştır 12.
    Labsis Ankara üzerinden, test, analiz, örnekleme ve tarama gibi hizmetler elektronik olarak talep edilebilir ve işlemler e-posta ile gönderilen proforma ve randevular üzerinden yürütülür 2.

    Konuyla ilgili materyaller

    Ankara Üniversitesi Labsis nasıl kullanılır?

    Ankara Üniversitesi Labsis'in nasıl kullanılacağına dair güncel bilgi bulunamadı. Ancak, benzer isimli bazı laboratuvar yönetim sistemlerinin kullanımıyla ilgili bilgiler mevcut: HÜBTAM Labsis: Bu sistem, analiz talebi oluşturma, stok sorgulama, proforma hazırlama, ödeme takibi gibi işlemleri online olarak yapma imkanı sunar. DCE Labsis: Bu sistem, deney fiyatlarına ulaşma, proforma oluşturma, başvuru yapma ve sonuçları takip etme işlemleri için kullanılır. Ankara Üniversitesi'nin Labsis sistemi hakkında daha fazla bilgi için ardek.ankara.edu.tr adresindeki Araştırma Dekanlığı sayfası ziyaret edilebilir.

    Labsis'e kimler üye olabilir?

    Labsis'e (Laboratuvar Bilgi Sistemi) üye olabilecek kişiler: Üniversite personeli: Afyon Kocatepe Üniversitesi, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi ve diğer bazı üniversitelerde, Labsis sistemi tüm üniversite personelinin kullanımına açıktır. İç ve dış paydaşlar: Sistem, iç ve dış paydaşların da erişimine açıktır. Üyelik için genellikle kurumsal e-posta adresi ve şifresi gereklidir.

    LabSİS'e nasıl giriş yapılır?

    LabSİS'e giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Adres sekmesine gidilerek LabSİS'in web sitesine (örneğin, labsis.sdu.edu.tr veya labsis.atauni.edu.tr) erişilir. 2. Site sayfasının sağ üst kısmındaki Giriş butonuna tıklanır. 3. Kullanıcı adı ve şifre girilir. 4. Giriş Yap butonuna basılır. Kurumsal e-posta adresi ve şifresi ile giriş yapılır. Sisteme yeni kullanıcıların eklenmesi ve yetki tanımlamaları, Bilgi İşlem Daire Başkanlığındaki yetkili kişi tarafından yapılır.