Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KurumNet, merkez kurum ile bağlı alt birimler arasında evrak alışverişi ve günlük iletişimi hızlı, güvenli ve hatasız bir şekilde gerçekleştirmek amacıyla geliştirilmiş bir sistemdir 1.
KurumNet'in bazı özellikleri:
- İşlem sürelerinde iyileşme 1. Evraklar en fazla 2 dakika içinde alıcıya ulaşır 1.
- Maliyetlerin azaltılması 1. Kağıt, toner ve kurye giderleri minimuma iner 1.
- Yüksek güvenlikli iletişim 1. Dokümanlar şifrelenir ve dijital olarak imzalanır 1.
- İş süreçlerinde verimlilik ve kalite artışı 1. İstatistiksel veri toplama, raporlama ve form işlemleri hızlanır 1.
- Çevrimdışı çalışabilme 1. Alıcı bilgisayarın internete bağlı olması gerekmez 1.
Ayrıca, KurumNet, PARDUS için altyapı oluşturan milli bir e-posta haberleşme sistemidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: