Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Güney Kore'de matematik eğitiminin iyi olmasının bazı nedenleri:
- Temel aritmetiğe önem verilmesi 25. Başarılı olan ülkelerde öğretmenler, derslerde matematik kavramlarından ziyade temel aritmetiğe daha fazla zaman ayırmaktadır 25.
- Toplu sınıflarda eğitim 25. Küçük gruplardan ziyade toplu sınıflarda eğitim tercih edilmektedir 25.
- Zihinsel aritmetiğe önem verilmesi 2.
- Temel ders kitaplarının kullanılması 25.
- Matematik seviyelerine göre farklı sınıflar oluşturulması 3. Aynı konular farklı yöntemlerle farklı sınıflarda işlenmektedir 3.
Ayrıca, Güney Kore'de eğitime verilen değer ve matematik öğretmenlerinin uygulamaları da başarı üzerinde etkili olmaktadır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: