• Buradasın

    Kodla büyünün en zor bölümü hangisi?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Kodla Büyü'nün en zor bölümü olarak değerlendirilebilecek belirli bir sahne veya bölüm yoktur. Ancak, bazı bölümlerin daha karmaşık olduğu ve öğrencilerin daha fazla zorluk yaşadığı belirtilmiştir 4.
    Örneğin, repeat döngüsü içeren sahneler, öğrencilerin çözmekte zorlanabileceği bölümler arasında yer almaktadır 3.

    Konuyla ilgili materyaller

    Kodla büyü 51 60 nasıl geçilir?

    Kodla Büyü'de 51. ve 60. bölümleri geçmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Kayıt Olma: Kodla Büyü'ye öğretmen olarak kayıt olunmalıdır. 2. Sınıf ve Öğrenci Ekleme: Kayıt olduktan sonra, öğretmen panelinden sınıf oluşturup öğrencileri eklemek gerekmektedir. 3. Kodlama Eğitimi: Öğrenciler, kendilerine verilen kullanıcı adı ve şifre ile kodlabuyu.kodris.com/login adresinden sisteme giriş yaparak kodlama eğitimine başlayabilirler. Belirli bölümlerin çözümleri veya cevapları için destek.kodlabuyu.com adresinden yardım alınabilir.

    Kodla büyü 80-90 arası nasıl geçilir?

    Kodla Büyü platformunda 80-90 arası seviyeleri geçmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Öğretmen Kaydı: Kodla Büyü'ye öğretmen olarak kayıt olunmalıdır. 2. Sınıf ve Öğrenci Ekleme: Kayıt olduktan sonra sınıf oluşturup öğrencileri bu sınıfa ekleyin. 3. Eğitimlere Devam: Öğrenciler, kodlabuyu.kodris.com adresinden sisteme giriş yaparak eğitimleri takip edebilir ve uygulamaları tamamlayabilir. Eğer belirli bir seviyede zorluk yaşanıyorsa, öğretmen desteği almak için Kodla Büyü'nün sosyal medya hesapları üzerinden iletişime geçilebilir.

    Kodla Büyü 62-65 arası nasıl geçilir?

    Kodla Büyü'de 62-65 arası seviyeleri geçmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Seviye 62: Bu seviyede, `turtle[0].forward(1)`, `turtle. 2. Seviye 63: `a=0` ile başlayıp `forward(2)`, `turn(left)` komutlarıyla ileri hareket edip havuç toplamak ve `b=getStringBox()`, `c=convert_int(b)` komutlarıyla string'i sayıya çevirip toplam değeri hesaplamak gerekmektedir. 3. Seviye 64: `a=0` ile başlayıp `repeat 3: forward(2) getCarrot() a=a+1 turn(left) forward(2) turn(right) forward()` komutlarını kullanarak havuç toplamak ve `b=getStringBox()`, `c=convert_int(b)` komutlarıyla toplam değeri hesaplayıp yazdırmak gerekmektedir. 4. Seviye 65: `a=0` ile başlayıp `forward(2)`, `turn(left)` komutlarıyla hareket edip `repeat 6: forward() getCarrot() a=a+1 forward(2) turn(right) forward(3)` komutlarını kullanarak havuç toplamak ve `b=getStringBox()` komutuyla toplam değeri hesaplayıp yazdırmak gerekmektedir. Bu seviyeleri geçmek için Python dilinde blok tabanlı kodlama bilgisi gerekmektedir.

    Kodla Büyü 32-40 arası nasıl geçilir?

    Kodla Büyü'de 32-40 arası sahneleri geçmek için gerekli çözümler şu şekildedir: 1. Sahne 32: `repeat 4: forward(3) getBone() turn(back) forward(3) turn(right)` komutlarını kullanmak gerekmektedir. 2. Sahne 33: `repeat 4: forward() forwardUp() forwardDown() forward() getBone() turn(back) forward() forwardUp() forwardDown() forward() turn(right)` komutları ile çözülebilir. 3. Sahne 34: `turtle.forward(2) getBone() turn(back) forward(2) turn(back)` komutları ile tamamlanabilir. 4. Sahne 35: `turtle.turn(left) turtle.forward(3) turtle.turn(right) repeat 4: forward(2) getBone() turn(back) forward(2) turn(back) turtle.forward(2)` komutları ile geçilebilir. Diğer sahneler için de benzer şekilde döngü komutlarını kullanarak çözüm üretmek gerekmektedir.

    Kodla Büyü'de kaç seviye var?

    Kodla Büyü platformunda her bölümde farklı seviyeler bulunmaktadır.

    Kodla Büyünün sonunda ne oluyor?

    Kodla Büyü platformunun sonunda, öğrenciler eğlenceli ve öğretici etkinliklerle dolu bir dönem sonu faaliyeti gerçekleştirirler. Bu faaliyetler arasında: - En Sevdiğim Komut: Öğrenciler, en sevdikleri Python komutunu arkadaşlarına anlatır ve bu komutun nasıl kullanılacağını uygulamalı olarak gösterir. - Çözümü Anlat: Öğrenciler, seçilen sahnelerin çözümlerini akıllı tahtada anlatır, diğer öğrenciler de doğru veya yanlış gördükleri kodları dile getirir. - Kodlama Şampiyonu: Kodlamayla tanışmamış öğrenciler için, ilk sahnelerden birinin çözümü üzerinde bir oyun oynanır ve en çok puanı toplayan öğrenci "Kodlama Şampiyonu" seçilir.

    Kodla büyü 6. bölüm nasıl geçilir?

    Kodla Büyü'nün 6. bölümünü geçmek için, platformda sunulan blok tabanlı kodlama araçlarını kullanarak verilen talimatları takip etmek gerekmektedir. 6. bölümde hangi komutların kullanıldığı belirtilmemiştir, ancak genel olarak forward(), turn(right) ve getCorn() gibi temel komutlar kullanılır. Bu komutların doğru sırayla ve sayıda kullanılması, bölümü tamamlamak için önemlidir. Eğer bölümde takılınırsa, destek.kodlabuyu.com adresinden veya öğretmen panelindeki canlı destek ekibinden yardım alınabilir.