Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kitap PR'ı yapmak için şu adımlar izlenebilir:
- Hedef kitleyi tanıma 1. Çalışmalara başlamadan önce yazarla bir araya gelip kitabın yolculuğunu dinlemek ve alınan bilgiler doğrultusunda PR stratejisini hazırlamak gerekir 1.
- İletişim planı oluşturma 1. PR çalışmalarından temel beklenti, ilgiyi kitaba çekmek, basın ve hedef kitlede merak uyandırmak ve böylece olumlu bir algı oluşturmaktır 1.
- Basın bültenleri gönderme 1. Basın bültenleri ilgi çekiciyse ve haber değeri taşıyorsa hedef kitleye kolayca ulaşılır 1.
- Ek etkinlikler düzenleme 1. Kitap tanıtım lansmanları, yazar için organize edilen röportajlar ve sosyal medyada görünürlüğü artıran konsept fikir çalışmaları yapılabilir 1.
- Süreci takip etme 5. Medya yansımaları, sosyal medya etkileşimleri ve kamuoyu tepkileri ölçülerek kampanyanın başarısı analiz edilmelidir 5.
Kitap PR'ı yapmak için bir PR ajansından destek alınabilir 1.
PR çalışmalarının başarılı olması için bir uzmana danışılması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: