Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) logosunun değişmesinin nedeni, üniversitenin markalaşma ve yeni bir imaj oluşturma çalışmaları olarak belirtilmiştir 2.
2009 yılında, GENNA Marketing Communication Group adlı imaj yönetimi firmasının hazırladığı iki farklı logo seçeneği senatoda tartışılmıştır 2. İlk seçenekte, yüz yılı aşkın süredir kullanılan arı figürü tamamen kaldırılmış ve yerine sarı-siyah üç çizgi içeren bir amblem önerilmiştir 2. Ancak bu teklif üniversite yönetimi tarafından uygun bulunmayarak rafa kaldırılmıştır 2. İkinci çalışmada ise arı figürü korunmuş, ancak üzerinde modernleştirmeler yapılmıştır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: