Buradasın
İstanbul il milli eğitim müdürlüğü nakil işlemleri nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İstanbul il milli eğitim müdürlüğü nakil işlemleri, aşağıdaki adımlar izlenerek gerçekleştirilir:
- Gerekli Belgelerin Toplanması: Öğrenci kimlik fotokopisi, nüfus kayıt örneği, nakil onayı veya belgesi ve son not dökümü gibi belgeler hazırlanmalıdır 12.
- E-Devlet Üzerinden Başvuru: Milli Eğitim Bakanlığı'nın e-Devlet hizmetleri kullanılarak nakil başvurusu yapılabilir 13. Bunun için:
- giris.turkiye.gov.tr adresine girip Milli Eğitim Bakanlığı menüsünden "MEB Öğrenci Nakil İşlemleri" sekmesine tıklanmalıdır 1.
- Başvuru bilgileri doldurularak "Başvuruyu Kaydet" seçeneği ile işlem tamamlanmalıdır 1.
- Okul Müdürlüğüne Dilekçe ile Başvuru: Alternatif olarak, okul müdürlüğüne doğrudan dilekçe ile de başvuru yapılabilir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: