“Alışkanlıkların Gücü” kitabı, Charles Duhigg tarafından yazılmış ve alışkanlıkların yaşamlarımız üzerindeki etkisini anlatmaktadır. Kitapta ele alınan konular şunlardır: 1. Alışkanlık Oluşumu: Her alışkanlığın üç aşamalı bir döngüden oluştuğu; işaret, rutin ve ödül. 2. Bireysel Alışkanlıklar: Kişisel alışkanlıkların nasıl oluştuğu ve beynin bu süreçleri nasıl otomatikleştirdiği. 3. Kurumsal Alışkanlıklar: Şirketlerin başarısını belirleyen anahtar faktörlerin, çalışanların alışkanlıklarını değiştirebilmek olduğu. 4. Toplumsal Alışkanlıklar: Toplumsal alışkanlıkların nasıl oluştuğu ve toplulukları nasıl şekillendirebileceği. Duhigg, alışkanlıkların değiştirilebilir olduğunu ve bunun daha başarılı bir kişisel ve profesyonel yaşam için kritik öneme sahip olduğunu vurgulamaktadır.