• Buradasın

    BT dersi 15 hafta ne yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    BT dersi 15. haftada yapılan bazı etkinlikler:
    • 5. sınıf:
      • Kelime işlemci programlarının arayüzü ve özellikleri tanıtılır 1.
      • Öğrenciler, belirli bir amaç için belge oluşturur ve bu belgeyi biçimlendirir 13.
      • İş birliğine dayalı belge paylaşma konusu işlenir 35.
    • 6. sınıf:
      • Tablolama programında sıralama ve filtreleme uygulamaları yapılır 24.
      • Amaca uygun grafik türleri kullanılarak veri görselleştirme çalışmaları yapılır 24.
      • İş birliğine dayalı oluşturulan belgeler paylaşılır 24.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    BT ne anlama gelir?

    BT kısaltması iki farklı anlama gelebilir: 1. Bilişim Teknolojileri (BT), bilgisayarlar, ağlar, yazılımlar, donanımlar ve diğer teknolojik araçları kullanarak bilgi yönetimini ve iletişimini sağlama sürecini ifade eder. 2. Bilgisayarlı Tomografi (BT), vücudun yüksek kaliteli, ayrıntılı görüntülerini oluşturan bir tıbbi görüntüleme yöntemidir.

    BT yazılım dersi nasıl yapılır?

    Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi şu şekilde yapılabilir: 1. Teorik Bilgi ve Uygulama: Ders, kuramsal bilgilerin yanı sıra mutlaka uygulama olanaklarıyla zenginleştirilmelidir. 2. Programlama Dilleri ve Araçları: Öğrencilere programlama dillerinden en az biri öğretilmeli ve blok tabanlı programlama araçları gibi görsel programlama araçlarıyla başlanmalıdır. 3. Temel Konular: Ders kapsamında bilgisayarın temel bileşenleri, internet kullanımı, veri güvenliği, dijital araçların verimli kullanımı gibi konular ele alınmalıdır. 4. Problem Çözme ve Proje Tabanlı Öğretim: Problem çözme ve proje tabanlı öğretim yaklaşımları uygulanmalı, öğrencilerin gerçek hayat problemlerini çözmeleri teşvik edilmelidir. 5. Paylaşım ve İletişim: Öğrencilerin geliştirdikleri ürün ve projeleri akranları ile paylaşmaları için fırsatlar sunulmalı, bu süreçte diğer derslerle ilişkilendirme yapılmalıdır. 6. Değerler Eğitimi: Dersler, öğrencilerin değerleri kazanacak şekilde işlenmeli ve örtük program anlayışından hareketle yürütülmelidir.