• Buradasın

    Atlas Üniversitesi LMS nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Atlas Üniversitesi LMS (Learning Management System) kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Üyelik ve Kişiselleştirme: LMS platformuna üye olunmalı ve sistem kendi logo ve alan adıyla kişiselleştirilmelidir 12.
    2. Eğitim Oluşturma: Kurs materyalleri yazılmalı veya kullanılacak belgelerin (Word, PowerPoint, makaleler, video içerikler vb.) dosyası LMS'ye yüklenmelidir 12.
    3. Eğitimin Organize Edilmesi: Eğitimin her bir adımı için farklı bir yol haritası çizilmeli, kurallar belirlenmeli ve eğitimler kullanıcılara atanmalıdır 12.
    4. Eğitime Başlama: Eğitim, kullanıcılara sunulmaya hazır hale getirilmelidir 1.
    LMS'nin kullanımı, dağıtım modeline göre değişiklik gösterebilir:
    • Bulut Tabanlı LMS: Kurulum gerektirmez, eğitimler siber saldırılara karşı korunur ve teknik güncellemeler hızlıca yapılır 1.
    • Self-Hosted LMS: Doğrudan siteden indirilerek veya yazılım diski istenerek kullanılır 1.
    • Masaüstü Uygulaması: Birden fazla cihazla erişim sağlar 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    5 kaynak

    Yanıtı değerlendir