• Buradasın

    Ata AÖF reklamcılık kaç yıllık?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi (ATA-AÖF) Reklamcılık Lisans Programı 4 yıllık bir eğitim sunar 15.
    Reklamcılık Önlisans Programı ise 2 yıllık bir eğitim süresine sahiptir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Atatürk Üniversitesi AÖF reklamcılık hangi fakülte?

    Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (AÖF) Reklamcılık Bölümü, Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi bünyesinde yer almaktadır.

    Ata AÖF dersler nasıl olacak?

    Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (ATA-AÖF) dersleri, tamamen uzaktan öğretim yöntemiyle yürütülmektedir. 2025 yılı için bazı önemli tarihler: Yaz Okulu ve Mezuniyet Üç Ders Sınavı: 24 Ağustos 2025. Kayıt Yenileme (Ders Ekle-Sil): 17-21 Şubat 2025. Ara Sınav (Vize): 5-6 Nisan 2025. Yarıyıl Sonu Sınavı (Final): 31 Mayıs - 1 Haziran 2025. Bütünleme Sınavı: 5-6 Temmuz 2025. Daha fazla bilgi için ATA-AÖF'ün resmi web sitesi olan ataaof.edu.tr ziyaret edilebilir.

    Ata AÖF reklamcılık dersleri nelerdir?

    Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi (ATA-AÖF) Reklamcılık Lisans Programında yer alan bazı dersler: 1. Yarıyıl: Davranış Bilimleri, Hukukun Temel Kavramları, İktisada Giriş, İletişime Giriş, Reklamcılığa Giriş, Temel Bilgi Teknolojileri 1, Yabancı Dil 1. 2. Yarıyıl: Örgütsel İletişim, Pazarlama İletişimi, Reklam Fotoğrafçılığı, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Temel Bilgi Teknolojileri 2, Tüketici Davranışları, Yabancı Dil 2. 3. Yarıyıl: Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 1, İkna ve İkna Psikolojisi, İletişimde Hedef Kitle, Reklam Analizleri, Reklam ve Reklam Yazarlığı, Türk Dili 1, Yönetim ve Organizasyon. 4. Yarıyıl: Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 2, Görsel İletişim Tasarımı, Kültürlerarası İletişim, Marka Yönetimi, Medya Planlaması, Reklam Kampanyaları ve Reklamcılık Uygulamaları, Türk Dili 2. 5. Yarıyıl: Grafik Tasarımı, Halkla İlişkiler, İnsan Kaynakları Yönetimi, Uluslararası Pazarlama, Medya Okuryazarlığı, Görsel Estetik. 6. Yarıyıl: Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sanat Sosyolojisi, Sözlü İletişim ve Hitabet, Sponsorluk, Göstergebilim, Reklamda Yaratıcılık. 7. Yarıyıl: Çalışma İlişkileri ve Etik, Kültür Sosyolojisi, Siyasal İletişim, Sosyal Psikoloji, Reklam Ajansı Yönetimi. 8. Yarıyıl: Ekip Çalışması ve Liderlik, İletişim Hukuku, Kişilerarası İletişim, Dijital Kültür ve Sosyal Medya, Reklam Araştırmaları ve Etkinlik Ölçümü.