• Buradasın

    Ata AÖF reklamcılık kaç yıllık?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Reklamcılık Bölümü 4 yıllık bir lisans programıdır 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Atatürk Üniversitesi AÖF reklamcılık hangi fakülte?

    Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi'nde reklamcılık bölümü, Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi bünyesinde yer almaktadır.

    Ata AÖF dersler nasıl olacak?

    ATA AÖF'de dersler şu şekilde olacaktır: 1. Program Seçenekleri: ATA AÖF, hem lisans hem de önlisans programları sunmaktadır ve çeşitli alanları kapsamaktadır. 2. Öğrenme İmkanları: Öğrenciler, ders materyallerine internet üzerinden ulaşabilir, sanal sınıflarda eğitim alabilir ve videolu derslerle konuları takip edebilirler. 3. Sınav Sistemi: Ders geçme sistemi uygulanmaktadır; vize sınavının başarı notuna katkısı %30, final sınavının katkısı ise %70'tir. Geçme notu genellikle 35 olarak belirlenmiştir. 4. Ders Kaydı: Öğrenciler, akademik takvimde belirtilen tarihlerde materyal ücretini yatırarak ders kayıtlarını kendileri yapacaklardır. 5. Mobil Uygulama: Öğrenciler, mobil uygulama üzerinden de derslere ve sınav sonuçlarına ulaşabilirler.

    Ata AÖF reklamcılık dersleri nelerdir?

    ATA AÖF Reklamcılık Bölümü dersleri şunlardır: 1. Yarıyıl: - Davranış Bilimleri - Hukukun Temel Kavramları - İktisada Giriş - İletişime Giriş - Reklamcılığa Giriş - Temel Bilgi Teknolojileri 1 - Yabancı Dil 1. 2. Yarıyıl: - Örgütsel İletişim - Pazarlama İletişimi - Reklam Fotoğrafçılığı - Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri - Temel Bilgi Teknolojileri 2 - Tüketici Davranışları - Yabancı Dil 2. Diğer yarıyıl dersleri: - Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi - İkna ve İkna Psikolojisi - Görsel İletişim Tasarımı - Medya Planlaması - Reklam Kampanyaları ve Reklamcılık Uygulamaları - Dijital Kültür ve Sosyal Medya.