Buradasın
AÖF öğrenci bürosunda neler yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AÖF öğrenci bürosunda yapılan bazı işlemler şunlardır:
- Öğrenci belgesi alımı 235. Öğrenciler, AÖF bürolarına şahsen veya posta yoluyla başvurarak öğrenci belgesi alabilirler 25.
- Askerlik tecil işlemleri 235. Öğrencilerin askerlikle ilişkisi varsa, öğrenim durumlarına ilişkin bilgi her yıl Askeralma Dairesi Başkanlığına toplu olarak gönderilir 25.
- Yabancı ülkelerce istenen öğrenci belgeleri ve diğer belgelerin onaylanması 2.
- Büro, sınav merkezi ve kişisel bilgi değişiklikleri 235. Öğrenciler, kayıt esnasında verdikleri bilgilerde değişiklik olması hâlinde bu değişiklikleri AÖF bürolarından yaptırabilirler 25.
- Yeniden öğrenci kimlik veya tanıtım kartı düzenlenmesi 235. Öğrenciler, kimlik kartlarını kaybetmeleri durumunda herhangi bir AÖF bürosuna şahsen başvurarak yeni kart alabilirler 25.
- Ders kitaplarının dağıtımı 25. İktisat ve İşletme Fakültelerinde kayıt yaptıran veya yenileten öğrencilerin ders kitapları AÖF bürolarından dağıtılır 2.
- Kayıt işlemleri 2. Kayıt olmak isteyen adaylar, internetten ön başvuru yaptıktan sonra kesin kayıt işlemlerini AÖF büroları aracılığıyla yaparlar 2.
- Kayıt silme 23. Kayıt sildirmek isteyen öğrenciler, gerekli belgeleri hazırlayarak AÖF bürolarına şahsen başvururlar 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: