• Buradasın

    AÖF'e nasıl mail atılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    AÖF'e mail atarken dikkat edilmesi gereken bazı hususlar:
    • Mailin Başlığına T.C. Kimlik Numarası ve Ad-Soyad Yazılması 3. Aksi takdirde mail geri iade edilir 3.
    • Sorunun veya Önerinin Senato Gündemine Alınmasını Talep Eden Bir Not Eklenmesi 3. Bu notta, "Göndermiş olduğum mailde belirttiğim sorunların Senato Toplantı gündemine getirilerek çözüme kavuşturulmasını talep ediyorum, mevcut uygulamaların kanuni dayanaklarını öğrenmek gibi bir talebim yoktur" denmelidir 3.
    AÖF'e mail göndermek için Anadolu Üniversitesi e-posta hizmetinden faydalanmak gereklidir 1. Bu hizmetten yararlanmak için, üniversitenin personeli veya öğrencisi olmak ve internet hesabına sahip olmak gerekir 1. İnternet hesabı olan kullanıcılar, Kişisel Hesap Yönetimi sayfasından e-posta adresi alabilirler 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E mail nasıl kullanılır örnek?

    E-posta (e-mail) kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. E-posta adresi edinme: Bir e-posta servis sağlayıcısından (örneğin, Gmail, Hotmail, Yandex) yeni bir e-posta adresi oluşturulur. 2. E-posta servisine giriş yapma: Kullanıcı adı ve şifre ile e-posta hizmetine giriş yapılır. 3. E-posta yazma: - Yeni ileti oluşturma: "Yeni İleti" butonuna tıklanarak yazma sayfasına erişilir. - Alanların kullanımı: Kime (To): E-postanın gönderileceği adres yazılır. Konu (Subject): E-postanın içeriği kısaca tanımlanır. Cc (Carbon Copy): E-postanın ilgili diğer kişilerin adresi yazılır. Bcc (Blind Carbon Copy): Bu alandaki adresler, diğer kişiler tarafından görünmez. 4. E-postayı gönderme: Tüm alanlar doldurulduktan sonra "Gönder" butonuna basılarak e-posta iletilir. Örnek bir e-posta yazımı: > "Merhaba! > Nasılsın? > İlgili dosyayı ekledim, incelemeni rica ederim. > Toplantı saatimizi teyit etmek için lütfen yanıt veriniz. > İyi çalışmalar! > [Adınız]."