Buradasın
Ankara Üniversitesi görevli işlemleri nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ankara Üniversitesi görevli işlemleri için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Görevli Bilgi Sistemi (GBS) Kaydı: gbs.ankara.edu.tr adresinden kayıt olunmalıdır 13.
- Eğitim Videosu İzlenmesi: Görevlilerin, sistemde yer alan eğitim videosunu izleyip sorumluluk beyanını kabul etmeleri gereklidir 1.
- Görev Tercihi: Görev tercihi talebinde bulunulmalıdır 1.
- Onay Süreci: Bina yöneticisi (okul müdürü, fakülte sekreteri vb.) tarafından onay alınmalıdır 1.
- İletişim Bilgileri Güncellemesi: İletişim bilgilerinde değişiklik yapılması gerekiyorsa, imzalı dilekçe ve nüfus cüzdanı fotokopisi asymdestek@ankara.edu.tr adresine gönderilmelidir 1.
Sınav görevli ücretleri, sınav tarihini izleyen 3-5 hafta içerisinde görevli bilgi sisteminde yer alan banka hesabına yatırılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: