“Direct: Siteler” raporu

Rapor, Yandex.Direct üzerinden reklamı yayınladığınız sitelerle ilgili istatistikleri içerir. Rapor, örneğin hemen çıkma göstergesine dayanarak reklam kampanyanızın performansını değerlendirmenize yardımcı olur.

İstatistikler, Yandex.Direct'in dolandırıcılığa karşı koruma sistemiyle filtrelenmeyen tıklamalara (hesaplanan tıklamalara) dayalıdır.

Raporun görüntülenmesi: Raporlar → Standart raporlar → Kaynaklar → Yandex.Direct: Siteler.

  1. Rapor ne işe yarar?
  2. Rapor alma koşulları
  3. Rapor yapısı ve ayarları
  4. Soru-Cevap

Rapor ne işe yarar?

Rapor, reklamlarınızın yayınlandığı sitelerin etkililiğini analiz etmeyi sağlar. Bu amaçla sitenizin ziyaretçi sayısı ve hemen çıkma oranı gibi birkaç göstergesinin oranını inceleyin: Bu analizle kapatılması gereken düşük verimli içerik alanlarını belirlemiş olursunuz.

Rapor alma koşulları

Raporun Yandex.Metrica'da görüntülenmesi için Yandex.Direct'in Kampanya Parametreleri sayfasında aşağıdaki adımlardan birini veya ikisini de yapın:

Rapor yapısı ve ayarları

Rapordaki veriler aşağıdaki şekilde gruplanır:
  • Arama. Reklam, Yandex arama sonuçlarında gösterilir.
  • Ağlar. Reklam, Yandex Reklam Ağı ve harici ağlardaki içerik sitelerinde gösterilir. Bu grup, Yandex.Direct'in reklam gösterim stratejisi ayarlarında ağ gösterimleri etkin olduğunda gösterilir. Gösterim stratejileri hakkında ayrıntılı bilgi için Yandex.Direct Yardımı'na geçin.
Rapor, Yandex.Metrica'da kullanılabilen tüm ayarları destekler.

Soru-Cevap

Yandex.Direct raporlarında başkalarına ait kampanyaların istatistikleri nasıl gizlenir?

İstatistiklerin doğru görüntülenmesi için Yandex.Direct'te Kampanya Parametreleri sayfasında Metrica Sayaçları alanını doldurun ve Metrica için bağlantıları işaretle seçeneğini etkinleştirin.

Raporların diğer web analiz sistemlerinde doğru oluşması için reklam ayarları nasıl olmalı?
Yandex.Direct reklamlarından gerçekleşen geçişlerin diğer analiz sistemleriyle doğru hesaplanması için ayarları aşağıda açıklanan yöntemlerden birine göre yapın:
Yandex.Metrica verileri Yandex.Direct verilerinden farklı görünüyor. Neden?

Yandex.Direct istatistikleri dolandırıcılığa karşı koruma sistemi filtrelerinden geçmeyen tıklamaları (başka bir deyişle, hesaplanan tıklamaları) gösterir. Yandex.Metrica istatistikleri ise reklamın hem hesaplanan (“Yandex.Direct” rapor grubu) hem de hesaplanmayan tıklamalarını (Reklam Sistemleri rapor grubu) gösterir. Aralarındaki veri farkı hakkında daha fazla bilgi...