Sık karşılaşılan sorunların çözümü

Güvenlik görseli penceresi sık sık karşıma çıkıyor

Güvenlik görseli penceresindeki yanıtlarım kabul edilmiyor

Sonsuz veri yükleme

Güvenlik görseli kontrolünü geçemiyorum

Güvenlik görseli neden karşıma çıkıyor?

Servisin kullanıcılardan veya programlardan çok sayıda birbirine benzer sorgu alması durumunda Yandex sizden ek kimlik doğrulama isteyebilir.

Güvenlik görselinin sık sık karşınıza çıkmasını önlemek için tarayıcı ayarlarınızda çerezlerin kaydedilmesini etkinleştirin:
Yandex Browser
Microsoft Edge
Google Chrome
Mozilla Firefox
Opera
Safari

"Ben robot değilim"e tıkladığımda bana bir görev veriliyor

Bazen "Ben robot değilim" yanıtının verilmesi gerçek kişiyi yazılımdan ayırmak için yeterli olmayabilir. Algoritmalarımızı geliştirmek üzere sürekli çalışmamıza karşın bazen kullanıcılarımızdan ek kimlik doğrulama istemek zorundayız.

Servis sayfasına geri dönmek için güvenlik görselinde gördüğünüz karakterleri girin ve Gönder'e tıklayın.

Güvenlik görselini yenilemek için simgesine tıklayın.

Görseldeki karakterler yerine, seslendirilen rakamları girebilirsiniz:

  1. simgesine tıklayın.
  2. Sesli mesajı dinleyin.
  3. Seslendirilen rakamları güvenlik görselinin altındaki alana girin.
  4. Gönder'e tıklayın.

Dikkat

Yandex, sadece görseldeki karakterleri sorar; asla telefon numarası, SMS gönderimi, kullanıcı adı veya şifre talep etmez. Buna benzer taleplerle karşılaştıysanız sahte bir sayfada olabilirsiniz. İletişim formu yoluyla durumu bize bildirin.

Tarayıcınızda çerezlerin kaydedilmesi açıksa ve görevi başarıyla tamamladıysanız, Yandex ilgili sorguları gerçek kişinin gönderdiğini anlar.

Özellikle otomatik sorgu yapmanız gerekiyorsa Yandex XML servisini kullanın.

Güvenlik görseli penceresi görüntülenmiyor

"Ben robot değilim" seçeneği seçildikten sonra güvenlik görseli görüntülenmiyorsa, sayfanın sol üst köşesinde Yandex logosunun görünüp görünmediğine bakın:

Görünmüyorsa

Tarayıcınız tüm görsellerin görüntülenmesini engelliyor olabilir:

  1. Görsellerin gösterilmesini etkinleştirin:
    Yandex Browser
    Google Chrome
    Mozilla Firefox
    Opera
    Safari

  2. Tarayıcınızın önbelleğini temizleyin.

  3. Sorunun çözüldüğünden emin olmak için sayfayı yenileyin.

Görünüyorsa

Reklam engelleyici gibi bazı eklentiler, güvenlik görselleri de dahil olmak üzere çeşitli sayfa içeriklerinin görüntülenmesini sınırlayabilir. Tek tek deneyerek görselleri engelleyen eklentiyi bulup kapatmayı deneyin:

  1. Geçici olarak tarayıcınızdaki tüm eklentileri devre dışı bırakın:
    Yandex Browser
    Microsoft Edge
    Google Chrome
    Mozilla Firefox
    Opera
    Safari

  2. Güvenlik görseli göründüyse deneyerek görselleri engelleyen eklentiyi bulun.

  3. Bu eklentiyi kapatın. Karşılaştığınız sorunu geliştiricilerine de bildirebilirsiniz.

  4. Görsellerin engellendiği önceden kaydedilmiş önbellek kaydı kopyasının tarayıcıya yeniden yüklenmemesi için önbelleği temizleyin.

  5. Sorunun çözüldüğünden emin olmak için sayfayı yenileyin.

Güvenlik görselindeki karakterler okunaklı değil

Sorunu özmek için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanın:

  • Güvenlik görselini değiştirmek için simgesine tıklayın.
  • Standart görsel yerine sesli güvenlik görselini kullanın.
Tüm çerezlerin kullanımına izin vermek istemiyorum

Tarayıcı ayarlarınızda, sıkça kullandığınız Yandex servislerini çerezlerinin saklanması için istisnalara ekleyin.

Dikkat

Formun açılamaması JavaScript'inizin devre dışı olduğunu gösterebilir. Tarayıcı ayarlarında açıp sayfayı yenileyin.

Destek Ekibi'ne yaz

Daha fazla bilgi

Yandex kullanıcılarının sıkça sorduğu sorular
Yandex ID'ye erişimin yenilenmesi