Bize ulaşın

Yandex.Pasaport için öneriniz veya sorunuz varsa ilgili konuyu seçin ve bize yazın.

Şifremi hatırlamıyorum veya hesabıma giriş yapamıyorum

Şifrenizi kullanarak hesabınıza giriş yapamıyorsanız veya şifrenizi kurtaramıyorsanız lütfen ilgili Yardım bölümünü okuyun.

Ödeme şifremi hatırlamıyorum

Ödeme şifrenizi unutursanız lütfen Yandex.Money Yardımı'ndaki talimatları okuyun.

“Şifreyi değiştirmek için alan adı yöneticinize başvurun” bildirimini görüyorum.

Bu mesaj, şifreyi kurtarmak için e-posta kutunuzu aldığınız alan adı sahibine başvurmanız gerektiği anlamına gelir. Alan adı sahibi yeni şifreyi belirleyip size bildirebilir. Alan adında kayıtlı olan e-posta kutuları alan adı sahibi tarafından yönetilir. Bu nedenle, Yandex Destek Ekibi'nin söz konusu e-posta kutularına erişim şifresinin geri yüklenmesinde size yardımcı olamayacağını üzülerek bildiririz.

Güvenlik sorusunun yanıtını unuttum
Kullanıcı adımı hatırlamıyorum
Yandex, şifremi değiştirmemi istiyor

Yandex'in şifre değiştirmeyi isteyeceği durumlar Yardım bölümünde ayrıntılı olarak açıklanmıştır.

Erişim yineleme anketini dolduramıyorum
Onay kodu gelmiyor

Onay veya şifre yenileme kodunu içeren SMS bildirimi alamıyorsanız lütfen önerilerimizi okuyun.

Kayıtlı telefon numarasını değiştirmek istiyorum

Kullanıcı hesabına bağlı telefon numarasını değiştirme prosedürü burada açıklanır. Kullanıcı hesabınıza geçersiz bir telefon numarası bağlı olduğundan şifrenizi kurtaramıyorsanız yukarıdaki "Şifremi hatırlamıyorum" bölümünü okuyun.

Kullanıcı adımı değiştirmek istiyorum

Kullanıcı adı değiştirilemez. Öte yandan, yeni bir kullanıcı hesabı oluşturarak e-posta kutunuzda aynı anda 2 farklı e-posta adresi kullanabilirsiniz. Bu durum hakkında ayrıntılı bilgi için Yandex.Mail Yardım bölümüne gidin.

Kullanıcı hesapları birleştirmek istiyorum

Farklı hesapları birleştirmeniz veya bir kullanıcı hesabındaki tüm verilerini başka bir hesaba aktarmanız genellikle mümkün değildir. Yine de bazı Yandex servisleri, verileri başka bir kullanıcı adına aktarmaya izin verir: Böyle bir işlemin yapılabilirliği konusunda bilgi almak için istediğiniz servisin destek ekibine başvurun.

Ek e-posta adreslerimi silemiyorum

Yanında Çöp Kutusu simgesi bulunmayan adresler ana adresinizin diğer Yandex alan adlarındaki eş adresleri (alias) olup silinemez. Ayrıca, bunları silmenizin bir faydası da yoktur.

Yandex.Pasaport hakkında bir sorum var
Eşitleme veya Yandex Browser'da Şifre Yöneticisi özellikleriyle ilgili sorum var

Sorunuzun yanıtını eşitleme ve Şifre Yöneticisi ile ilgili Yardım bölümlerinde bulabilirsiniz. Yanıt alamazsanız Yandex Browser Destek Ekibi'ne başvurun.

Yandex.Toloka'ya kaydolamıyorum

Sorunuzun yanıtını Yandex.Toloka Yardımı'nda arayabilirsiniz. Aradığınız yanıtı bulamazsanız lütfen bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

Yandex.Money ile ilgili bir sorum var

Yandex.Money ile ilgili sorularınızın en hızlı şekilde yanıtlanması için servisin Destek Ekibi ile irtibata geçmeniz önerilir.

Yandex.Mail hakkında bir sorum var
Sorunuzun hızlı yanıtlanması için Yandex.Mail Yardımı'na ve geri bildirim formuna başvurun.
Kurumlar için Mail veya Yandex.Connect ile ilgili bir sorum var

Bu servislerle ilgili soruların yanıtlarını ilgili Yardım bölümlerinde bulabilirsiniz: