Destek Ekibi

Kayıt olabilir ve Yandex ID'nizi ayarlayabilirsiniz. Bununla Yandex servislerinin tüm özelliklerine erişebilirsiniz, örneğin Yandex.Mail,Yandex.Disk vb.

Sorunuzun hangi konuyla ilgili olduğunu seçin:

İlk önce erişimi kendiniz yenilemeyi deneyin.

Başarısız olursa formu doldurun:

Kullanıcı adınızı kendiniz kurtarmayı deneyin veya Yardım bölümündeki önerilerimizi kullanın.

Başarısız olursa formu doldurun:

Hesabınızı sildikten sonraki 30 gün içinde hesaba erişimi kendiniz yenileyebilirsiniz.

Bu başarısız olursa veya 30 günden fazla süre geçmişse, formu doldurun:


Yandex'in şifreyi neden değiştirmek istediği ayrıntılı olarak Yardım bölümünde açıklanmıştır.


Yandex ID'de iki aşamalı kimlik doğrulama etkinken erişimin nasıl yenileneceğini Yardım bölümünde öğrenebilirsiniz.

Hesaba giriş sırasında yapılan ek kontrollerle ilgili ayrıntılı bilgiyi Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Bu mesaj, şifreyi kurtarmak için e-posta kutusunu aldığınız alan adı sahibine başvurmanız gerektiği anlamına gelir. Yeni bir şifre belirleyebilir ve şifreyi size bildirir. Alan adında kayıtlı olan e-posta kutuları alan adı sahibi tarafından yönetilir. Bu nedenle, Yandex Destek Ekibi'nin söz konusu e-posta kutularına erişim şifresinin geri yüklenmesinde size yardımcı olamayacağını üzülerek bildiririz.

tut.by, e-mail.ru veya e1.ru gibi servislerde e-posta hesabınız var şifrenizi sadece kişisel hesabınızdan değiştirebilirsiniz: tut.by kişisel hesabı, e-mail.ru kişisel hesabı, e1.ru kişisel hesabı.

Kendiniz alan adı yöneticisiyseniz Yandex.Connect Destek Ekibi'ne başvurun.

Hesap şifresini hatırlıyor musunuz?

Yandex ID'nize bağlı telefon numarasının nasıl değiştirildiğini Yardım bölümünde öğrenebilirsiniz.


Telefon numaranızı değiştirmek için önce kullanıcı adının şifresini kurtarmanız gerekir. İlk önce erişimi kendiniz yenilemeyi deneyin.

Erişimi yenileyemediyseniz formu doldurun:


Hesap şifresini hatırlıyor musunuz?

Güvenlik sorusunu düzenlenmesi sayfasını kullanın.


İlk önce erişimi kendiniz yenilemeyi deneyin, sonra güvenlik sorusunu değiştirin.

Başarısız olursa formu doldurun:


Kullanıcı adı değiştirilemez. Öte yandan, yeni bir kullanıcı hesabı oluşturarak e-posta kutunuzda aynı anda 2 farklı e-posta adresi kullanabilirsiniz. Bu konuda daha ayrıntılı bilgiyi Mail'in Yardım bölümünden alabilirsiniz.

Yanında çöp kutusu simgesi bulunmayan e-posta adresleri,ana e-posta adresinizin eş e-posta adresidir, bu nedenle bunları silemezsiniz, zaten silmeniz de gerekmez; bu e-posta adresleri Yandex'in diğer alan adlarında yer alan ve size ait olan e-posta adresleridir.

İlk önce erişimi kendiniz yenilemeyi deneyin.

Başarısız olursa formu doldurun:

Farklı hesapları birleştirmeniz veya bir kullanıcı hesabındaki tüm verilerini başka bir hesaba aktarmanız genellikle mümkün değildir.

Ancak bazı Yandex servislerindeki verileri başka bir kullanıcı adına aktarmanız mümkündür. Ayrıntılı bilgiyi bu servislerin Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Hesabın silinmesi hakkında ayrıntılı bilgi için Yardım bölümüne bakın.

Önerilerimize göz atın.

Kart, internet ödemelerine kapalıysa kartın hesaba bağlanması mümkün olmayabilir. Kart, 3D Secure güvenlik teknolojisine sahip değilse kartı bağlayamazsınız. Ayrıntılı bilgiyi Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Başka bir sorunla karşılaşırsanız formu doldurun:

yandex.com.tr/support adresinde, herhangi bir Yandex servisi ile ilgili Yardım bilgisini bulabilirsiniz.

Kullanıcıların en sık sorduğu sorular:

Sorunuzun yanıtını eşitleme ve Şifre Yöneticisi ile ilgili Yardım bölümlerinde bulabilirsiniz.

Sorunuzun yanıtını burada bulamazsanız Yandex Browser'in Destek Ekibi'ne başvurun.

Sorunuzun yanıtını daha hızlı almak için Yandex.Mail Yardım'ını kullanın.