Ortalama dönüşüm fiyatı

Haftalık Ortalama dönüşüm fiyatı: Haftalık bütçe harcanmasının haftalık hedef ziyaretler sayısına orandır. Strateji sayesinde siteye mümkün olan en yüksek hedef ziyaret sayısını elde edebilirsiniz ve haftalık ortalama dönüşüm fiyatını belirttiğiniz değere yaklaştırabilirsiniz.

“Ortalama dönüşüm fiyatı” stratejisi ziyaretçileri siteye çekmek için hedefleri belirten ve bu hedeflere ulaşmak için ne kadar harcama yapmaları gerektiğini bilen reklam verenler için uygundur.

Çalışma esasları

Reklamlara ve anahtar sözcük gruplarına tıklandığında sitede hedefe ulaştıran işlem ile biten geçişler için sistem tıklama oranını yükseltmeye çalışır. Teklifler, ortalama dönüşüm fiyatını belirttiğiniz değere yaklaştırmak için otomatik olarak seçilir. Bir hafta içinde ortalama dönüşüm fiyatının her iki tarafa yönelik dalgalanması mümkündür.

Not. İlk hafta bağlandıktan sonra strateji eğitilir ve ortalama dönüşüm fiyatı belirtilen fiyattan farklı olabilir.

Stratejilerin çalışması hakkında ayrıntılı bilgi

Bağlantı koşulu

Stratejiyi etkinleştirmek için kampanyaya Metrica sayacı bağlı olmalıdır.

  1. Reklamı yapılan sitede sayaç kodu yerleştirildi. Sitenin tüm sayfalarına sayaç kodu yerleştirmenizi öneririz.

  2. Sayaçta hedeflerin ayarlanmış olmaları gerekmektedir. Strateji için sadece standart (birleşmemiş) hedefler uygundur.

  3. Sayaç numarası kampanya parametrelerinde belirtildi veya Metrica için bağlantıların işaretlenmesi özelliği etkinleştirildi. Daha fazla bilgi...

Strateji ayarları

Ortalama dönüşüm fiyatı

Kampanyanın çalışmasını ayrıntılı bir şekilde analiz etmenizi ve ortalama fiyat için mantıklı bir değer belirtmenizi öneririz. Ulaşılması mümkün olmayan değer sistemin etkili anahtar sözcük gruplarına göre teklifleri yükseltmesine izin vermez ve tıklama sayısı düşer.

Ortalama dönüşüm fiyatının en düşük değeri, 0.03 TL'dir.

Hedef

Bir veya birkaç birleştirilmemiş hedefe göre ziyaret seçilebilir.

Metrica'da eklenen hedef, stratejinin parametrelerinde hemen gözükmeyebilir; fiyat listesinin güncellenmesi günde bir defa yapılır.

Haftalık bütçe

Gerektiğinde haftalık bütçeyi sınırlayabilirsiniz. Haftalık bütçenin minimum tutarı 17 TL'dir.

En yüksek tıklama fiyatı

Gerektiğinde en yüksek tıklama fiyatını sınırlayabilirsiniz. Maksimum tıklama fiyatı belirtilmediyse varsayılan olarak haftalık bütçenin %10'unu aşmaz.

Maksimum tıklama fiyatını sınırlamanız önerilmez. Harcamaları kendiniz kontrol etmek istiyorsanız haftalık bütçe belirlemenizi öneririz.