Ben bu operatörün hücresel iletişiminin abonesiyim. Ev internetini bağlamaya karar verdim. Başvuru aracılığıyla önceden başvuruda bulundum. Başvuruda sadece iki adım vardı: tarifeyi seçin ve bağlantının tam adresini + tarihini belirtin.
Belirlenen tarihten bir gün önce, tarih, tarife, adresim ve destek servisinin telefon numarasının bulunduğu ustayla buluşmayı hatırlatan bir sms geldi. Belirlenen günde, telefonumda belirli bir Alexander Rostelecom'dan (Trukaller'daki numara bu şekilde belirlendi) çok sayıda engellenmiş çağrı buldum, Remark: kişi listesinden olmayan gelen numaraların tamamen engellenmesine sahibim. Kimse hiçbir yerde ustanın numarasını önceden vermemişti, bu yüzden istisnalara koymadım. Ayrıca Rostelecom ve yağ2 ile de ne alakası var? Kimse bana yağ2'nin Rostelecom olduğunu açıklamadı veya uyarmadı ve nereden bilebilirdim? Genel olarak, aramadan, usta başvuru üzerine gitmeye çalışmamaya karar verdi ve doğrudan kapıyı çalmaya çalışmadı. Bana ulaşmadıkları metinle birlikte ustanın numarası olmadan tekrar ikinci bir sms gönderdiler. Tele2 uygulaması aracılığıyla, operatörlerin bir toplantıya göndermek yerine robotlar gibi döngüsel olarak bana aynı şekilde yanıt verdiği bir destek sohbetine yazdım. İlk olarak, operatör bana olumlu bir biçimde, beni arayacakları konusunda uyarıldığımı yazdı. Operatör, çağrı kuralının yazıldığı iç düzenlemelerine ısrarla atıfta bulundular, ancak tüketici olarak, kimsenin beni bir anlığına tanıştırmadığı iç düzenlemelere kesinlikle önem vermiyorum ve açıkça buna uymak zorunda değilim. Ama bu zaten tüketicinin değiş tokuşu. İkincisi, başvurunun kapıda arandığımı belirttiği söylendi, ancak bu başka bir yalan. Yalanlarla ilgili iki şikayeti düzeltme taleplerime bilinmeyen bir yönde standart bir gönderiyle cevap verildim, yazılı olarak posta yoluyla bir mektup yazabileceğinizi ve kesinlikle şablona göre cevaplanacağınızı söylüyorlar (cevapsız cevap). Diğer taraftaki operatör, tüm argümanlarımı tamamen insani bir şekilde mükemmel bir şekilde anladı, ancak yardım pozisyonu yerine çok özenle savunma pozisyonuna girdi. Görünüşe göre, hizmeti almak yerine, hizmetin temsilcisinin hatasından dolayı, onu almadım.
Хочу поделиться впечатлениями от общения с сотрудниками call-центра компании t2. Сегодня в 18.11 по номеру +7-930-935-89-10 поступил звонок от сотрудника компании с предложениями о смене тарифного плана на более выгодный для меня (мои расходы в настоящее время не более 150 рублей в месяц, а по новому тарифному плану - 800 рублей в месяц). Я ответил что подумаю. В 18.14 пришло sms-оповещение о смене тарифного плана. Позвонив в call-центр (звонок длился 23 минуты) я узнал, что дал согласие на смену тарифа, доказательства о моем согласии (аудиозапись разговора) предоставить отказались. Требования законов РФ сотрудники не знают, мне ответили "мы не юристы". Тариф обещали вернуть только через 48 часов. Крайне не рекомендую пользоваться услугами данной компании