Oldukça iyi bir araba seçimi, kullanılmış, satışa niteliksel olarak hazırlanıyorlar.
Yöneticilerin çalışmaları ortalamanın altında. İlk olarak, satın alırken departmanlar arasındaki çalışma sisteminde hata ayıklanmamıştır. Yöneticiler sürekli olarak doğru çalışanlara ulaşmaya çalışıyorlar ve ulaşamıyorlar (örneğin, bir arabayı hazırlamak, onu sürmek vb. İçin), sürekli birbirlerine yapılan aramalar, bekleme, merkezi bir otomatik sistemin olmaması nedeniyle kayıt işlemi gecikiyor.
İkincisi, satın alırken temel olarak bir bardak su veya çay teklif etmediler. 4 saat boyunca tasarımda oturduğunuzda, birkaç milyona araba satın aldığınızda, müşteriye karşı farklı bir tutum düzeyi beklersiniz
Güzel bir salon, kibar personel ve ortaya çıktığı gibi, bir araba için en cazip fiyatlar.
Uzun zamandır satın almayı planlıyordum, çünkü bu ilk araba seçime çok sorumlu bir şekilde yaklaştı) ve Rolf'a ulaşana kadar her yerde her şey böyle değildi. Burada teklif edildiler
Otomobil bayisinin çalışanlarını satın almak ve bu tutumu için en uygun koşullarla hiçbir yerde tanışmadım. Hayalin gerçekleşmesine yardım ettiği için Chirkov Yegor'a özel teşekkürler)
Chery Tiggo 4 Pro
Bir araba seçildiği andan kayıt ve transfere kadar tam bir eskort vardı. Her aşama, herhangi bir sorun veya kaplama olmadan hızlı, net bir şekilde geçti. Ve sonunda hediye vermek beklenmedik ve hoş bir sürprizdi!
Harika salon. Nisan ayında Max hakkında Cherry Tigo 7 satın aldık. Kontrol etmeye ve koşulları öğrenmeye gittik, akşamları yeni bir arabayla ayrıldık))) Yönetici Nikita'ya büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum!!! Seçime, tasarıma yardımcı oldu, satış öncesi hazırlığı hızlandırdı. Gereksiz yere empoze etmeden, hile yapmadan ve aldatmadan (daha önce diğer salonlarda hoş olmayan bir deneyim vardı). Kişisel yöneticimiz olarak Nikita'nın kendisinden gelen hediyeyi de hoş bir şekilde memnun ettim. Salonun yönetimi bu tür çalışanlara korunmalı ve değer verilmelidir. Kredi ve sigortada Catherine bize yardım etti. Ayrıca büyük minnettarlığımı da ifade ediyorum. İyi koşullar aldım. Satın aldıktan sonra bile Katya, sigorta şirketi ile olan zorlukların çözümünde bize yardımcı oldu. Nikita ve Ekaterina'ya teşekkürler! Rolf hoş bir sürpriz yaptı)))
Hizmet mükemmel, o zaman oldukça hızlı bir şekilde yapılıyor. Her zaman ısrar etmeden nüanslardan bahsediyorlar) Kız yöneticiler kahve ve çikolata sunuyorum)
Bölgedeki küçük otopark, fiyatlar (ortalamanın üzerinde olan) ve kızın geçişi için hediyelerle promosyonu "unutması" için küçük bir eksi
Büyük otomobil fuarı, birçok yeni ve kullanılmış araba var. Kibar personel. Tüm sorular yerinde tavsiye edilir. Hemen bir araba kredisi ve sigorta alabilirler. Ziyaretçiler için metrodan otopark veya kurumsal ulaşım mevcuttur.
Отличный центр. Большой выбор машин. Отдельное большое спасибо нашему менеджеру Тимуру. Всё чётко, быстро. Рассказал про плюсы и минусы каждой машины, которая нам понравилась. Сделали свой выбор и получили массу плюшек.
На втором этаже есть кафе. Очень вкусно. Также спасибо Софии, оформила КАСКО и ОСАГО и подобрала подходящий нам вариант.
Одним словом, рекомендую.
Güler yüzlü ve özenli personel. Yönetici ekibinin koordineli çalışması, sorunların hızlı bir şekilde koordine edilmesi.
Rahat bir ortam, samimi bir kafeterya...
Her şeyi çok beğendim.
Салон на 10 баллов👍 Обошли много салонов , но именно здесь предложили лучшие условия , цена-качество👍 Персонал очень внимательный и вежливый! Хотим выразить отдельную благодарность менеджеру Купееву Сергею🙏 Профессионал в своем деле👍 Все быстро согласовал и даже больше! По сравнению с другими салонами сразу видно заинтересованность в клиенте ! Все на 10 баллов! Легко и быстро! Машина огонь 🔥Вернемся еще. Спасибо👌
İyi günler. Otomobil bayisini beğendim. Herkes cana yakın. Yöneticiler otomobil satışlarıyla ilgileniyor. Test sürüşünü yaptılar, her şeyi anlattılar, ek ekipman şeklinde iyi indirimler ve hediyeler yaptılar. Müdür Stepan'a teşekkürler
Rolf çalışanına minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.Kuzmichev Denis'e sadakat, sosyallik ve profesyonellik için ve bir insan olarak arabayı iyi bir indirimle aldım, sonra yağı değiştirdim, daire içinde fren diskleri, balatalar, yazlık kauçuklar.Ve ayrıca karta bir indirim attılar, yani anladınız mı?) Arabayı peşinat ödemeden krediyle satın aldım, bana kuru temizleme yaptılar, lastik verdiler.Ve hesaba daha fazla para attılar))) Kilometreyi Rolf'a çevirmediklerini belirtmek isterim.Ve ayrıca kilometresi olan bir arabanın, 5 yıl garantisinin, motor için bir kutusunun vb. Bu gerçekten her şeyi memnun ediyor))) ⭐⭐⭐⭐⭐
Kötü yorumlar yazmayı sevmiyorum ama ne yazık ki. 2020'den beri burada Mitsubishi'mle hizmet verdim (hemen kilometre ile satın aldım). 2022 yılına kadar piyasadan daha pahalıydı ama en azından aldatmadılar. Sonra iki çok tatsız vaka vardı:
1) Temmuz 2022: Alexander adında bir usta fren balatalarının değiştirilmesini önerdi, önümde bütün bir gösteri yaptı, tamamen silinmiş ön balataları gösterdi. Tamam, evde eski blokların bulunduğu kutuyu açtığımda değiştirdiler (eski parçalar sahibine iade ediliyor) - biraz silinmişlerdi, ama genel olarak iyiler. Atölyede bana gösterdikleri yarı ıslak pedleri nereden aldıklarını bilmiyorum, muhtemelen bir taksiyden çıkardılar. Kız, boşanmamanın bir günah olduğu için geldi, peki
2) Temmuz 2024: KASKO tarafından yapılan onarımlar. Arka tamponu boyamalıydım. Zamanında gelmeme rağmen dönüşte bir saat bekleme var. Arabayı çiziklerle iade ettiler (görünüşe göre tamponu o kadar dikkatli çıkardılar ki, her iki taraftaki gövdedeki boyayı çizdiler), kalıplama (tampondaki metal olmayan yapışkan) bir şekilde yapıştırılmış, her iki taraftaki tamponun gerisinde kalıyor. Bin özür dilerim, şimdi her şeyi doldurup yeniden yapıştıracağız. Yarım saat daha beklemede, çizikler cilalandı, kalıplama yeniden yapıştırıldı, ancak şimdi, altı ay sonra kenarları tekrar gövdeden uzaklaştı.
Arabayı çoktan aldıktan sonra, ayarlara girdiğimizi fark ettim (sistem dilini Rusça'ya değiştirdik ve varsayılan olarak ingilizcem vardı) ve dvr'yi devre dışı bıraktılar. Ayrıca arabayı boş depo ile iade ettiler (arabayı çeyrek depo ile teslim ettim) - orada ne yaptıklarını bilmiyorum, otoparkta dolaşıyorlardı? Tamponu boyamak için neden sistem ayarlarına ihtiyacımız var - aklımı da uygulamayacağım. Menajerine Evgeny'ye yazdım, çözeceğine söz verdi ve ortadan kayboldu.
Krch, burada birkaç yıldır hizmet verilmesine rağmen, bu salona daha fazla ayağım yok
Ford Explorer 6'nın onarımını ele aldı. Baktık, dürüstçe henüz böyle bir iş yapmadıklarını söylediler ama kabul edecekler. Fiyatı aradılar, parçalar için ön ödeme aldılar. İkinci toplantıda fiyatı neredeyse iki katına çıkardılar. Parayı iade etmeyi ve yedek parçaları almayı reddettiler.
Otomatik kesilmiş bir serviste Belarus'a gittim, orada her şeyi üç kat daha ucuza yaptılar ve en önemlisi!!! Rolfe'de benim için satın alınan parçalar hiç işe yaramadı!!! Herkes Rolf'tan "uzmanların" bana ne olduğunu ve hangi araba için sattığını çok merak etti.
Bu bir dolandırıcılık değilse, müşterilere karşı son derece düşük bir profesyonel seviye ve domuz tutumu vardır.
Bunu 4 Skoda kodiaq yaptım. Fiyatları iyi bir şekilde hoş bir şekilde şaşırttılar, fiyatı üçüncü taraf özel bir hizmet olarak yaptılar. + Kaydı neredeyse hemen 5 saat içinde yaptılar.
Ve evet, ben rolf hayranı değilim :), oraya bir araba satın alma deneyiminden sonra, bir sürü gereksiz yere asıldılar, o zaman empoze edilen hizmetler için sözleşmeleri kesmekten bıktım + satış 6-7 saat sürdü ve bunca zaman bir şeyleri kokladılar ve doğruyu söylemediler.
Uzun süredir devam eden bir rüya olduğu için ben Macan'ı arıyordum. Parayı kazdım ve tanıdığım Rolf ga Zvenigorodsky'ye gittim ve burada geçmiş arabayı aldım. Özellikle bu salonda hayalim yoktu, ama başka bir salonda bir ağ olduğunu öğrendiler, ama genel olarak şehrin diğer ucunda. Ben zaten ahlaki olarak gitmeye hazırdım ama bana "Endişelenme, yarın burada olacak" dediler. Gerçekten şaşırdım. Sadece fotoğrafları gördüm ve sonunda onu alıp almayacağımı bilmiyordum ama benim için denediler ve rahat olduğum merkeze sürdüler. Sonuç olarak arabayı beğendim ve bir inceleme ve küçük bir test sürüşünden sonra satın aldım. Çocuklar çok havalı çalıştı! Makine 🔥
Moskova ve Moskova bölgesinin en iyi otomobil fuarı! Satış müdürü Dmitry'ye en derin teşekkürlerimi sunuyorum. Dmitry biz sonsuza dek seniniz!!! Bu otomobil fuarında, orada hoş karşılanmadığınıza dair bir his yok, atmosfer, tutum, bazı sorunlu konulara tepki hızı, hizmet - her şey en üst düzeyde!!! Orada bir araba satın almaktan zevk aldım ve oraya bir kereden fazla döneceğiz!!!!! Herkese şiddetle tavsiye ediyoruz
Burada Çinli bir araba satın alıyordum! Yönetici Yegor her şeyi açıkladığını söyledi, gösterdi ve iyi bir teklifte bulundu. Satın almaktan memnunum umarım operasyon sırasında sizi hayal kırıklığına uğratmayacaksınız
Tiggo 7L kirazlarını satın aldım, yönetici Yegor'u hizmetlerini çok verimli bir şekilde sundu, anlaşma hızlı geçti, hediyeler verdiler, arabanın fiyatını mükemmel verdiler, en iyi koşulları seçtiler.
Birkaç yıl önce buradan satın aldım, araba satın almaktan çok memnun kaldım, arabamı güncelleme zamanı gelmişti, tekrar Popov Andrey'e döndüm, her şey en üst seviyeye çıktı. Arabam mümkün olduğunca karlı bir şekilde değerlendirildi + Andrei mükemmel kredi koşulları üzerinde anlaştı (Rolf'den tercihli program). Satın almaktan memnunum, herkese tavsiye ederim
Harika bir merkez!
Özellikle merkez çalışanlarının çalışmalarını 10 + 10 puan ölçeğinde vurgulamak istiyorum.
Teknik direktör Andrei Nikonov genel olarak yükseklikte, makinelerin bakımı ile ilgili herhangi bir soruya çok dikkatli yaklaşıyor. Rolf zaten Güçtür.
Saygılarımla Eugene .
Geçen Mayıs 2024'te, sözde 88.000 kilometreye sahip olduğu iddia edilen yeşil bir geçmişe sahip kullanılmış Nissan'ı satın aldılar, akşam bir yönetici ve mırıldanıyorlardı, masallar ne kadar güzel bir araba olduğunu ve bu fiyat ve kilometre için bulamamanın daha iyi olduğunu söylediler, alışveriş yaparken trenle ilgili sorunlara göz yumdular (partronikler çalışmadı, bilinmeyen nedenlerden dolayı) en kötü şey, CVT'NİN Eylül ayında sermayenin altına düşmesi, onarımlar için 300 ruble ödemesi, sonra servise sonsuz yolculuklar ve hepsi bir arada, bu durumda 88.000 kilometre olamaz
ARKADAŞLAR HİÇBİR HİKAYEYE ASLA İNANMAYIN ONLARA
ORADA İNSANLAR GERÇEKTEN YETİŞTİRİLİYOR!!!!
Bu anahtarları yüzlerine atmanın ve uzmanlıkla dava açmanın iyi bir yolu olurdu
Ama piyasada 2 aptal var, biri satıyor, ikincisi satın alıyor
Hatalarımızı yapmayın
Satış Sözleşmesi ekleyebilirim
2017'den beri Rolf'a geliyorum, burada bir araba aldım, her şeyi ve onarımları geçiyorum. Bu süre zarfında, çalışanların ve en önemlisi ustaların her zaman hassas, profesyonel tavrıyla tanıştım. Araba hareket halindeyken, ciddi onarımlar olmadan, ama ben Istroya yakınlarındaki kır evinde yaşıyorum, çok sürüyorum. Tüm ustalara teşekkür ederim!
Удобно расположен. Хороший персонал. Ничего через силу не навязывают, общаются правильно. Все было быстро и по делу. Менеджеры Иван, а потом Николай согласовали скидку и зимние покрышки в честь 11.11. без кредита и прочего развода. Очень красивая и опытная девушка менеджер Лейла оформила страховку хотя время уже было за 10 вечера. При желании можно было бы уехать на авто за два часа с момента приезда. Все гуд, посмотрим, ка теперь будет машина ехать и эксплуатироваться.
Herkese iyi günler! Kendime bir araba almaya karar verdim, arama seçeneğini gördüm, menajeri telefonu aldım, konuştuk, arabanın boyanıp boyanmadığını birkaç kez sordum, müdür arabanın çökmediğini söyledi, sonuç olarak 3 saatlik yoldan sonra merkeze vardıktan sonra bir çalışana çevirdim Müdürün benimle buluşacağını söylediler Sonuç olarak, yöneticiden 30 dakika geri arama bekledim çünkü onlara nasıl doğru bir şekilde yaklaşılacağını bilmiyordum, o zaman en ilginç şey araca gidiyoruz, yönetici arabayı haklı çıkarmaya ve dedikleri gibi arabanın çok mükemmel olmadığı gerçeğine hazırlamaya çoktan başladı, otoparka bir araba ile geldik. kilometreyle, arabadaki arabaya yaklaşıyoruz, bir silecek yok, sadece bir bezle geri sarıldı, yöneticiye doğru soruyu sordular, sileceğin nerede olduğu, muhtemelen çalındığını, otomobille uğraşan şirkette arabayı müşterilere göstermeye hazırlayamayacağını, 1-2.000 ruble için silecek satın alamayacağını söyledi.? Sonra hangara girdik, kalınlık ölçerle arabayı delmeye başladık, tüm detayları 700 mikrondan gösterdiler, bu çok fazla! Müdüre neden telefonda yalan söylediklerini sordum, müşteriyle bunu tartışamayacağımızı söyledi, bir sonraki soru neden arabanın boyanmadığını söylesin ki insanlar yolda birkaç saat vakit geçirip sonra geri dönsünler. Kısacası, servis sıfırda, yönetici yetkin değil, bu merkezden olabildiğince memnun kalmadım, büyük bir soru neden arabanın hikayesini anlatamıyorsunuz, dürüstçe evet deyin, kaputun kaputunun boyandığını, vb. Yalan söylemeniz ve arabanın boyanmadığını söylemeniz gerekiyor! İğrenç, vay canına!
En iyi salon. Yönetici Regina'ya Jetour T2'yi satın almadaki yardımları için teşekkür ederim, her şeyi ayrıntılı olarak anlattı ve gösterdi, herhangi bir konuda bağlantıdaydım. Çok olumlu bir kız.
Vücut onarımlarını mükemmel bir şekilde yaptılar, 4-8 gün sürelerine göre yönlendirildiler, 3 günde yaptılar, ilk kez iletişime geçmedim. Genel olarak bu merkezi çok beğendim, hizmet süper.
Kaliteli çalışmaları için satış müdürü Karinov Yevgeny ve danışman Nayla'ya büyük teşekkürlerimi sunmak istiyorum! Her şey sadece en üst düzeyde gitti! Çok teşekkür ederim
обслуживаюсь с 17го года, как купил у них же дастер.
цены были всегда повыше, чем по рынку, но, лично для меня, было важнее удобство и подход. в т.ч. диагностика по регламенту, а не классический гаражный осмотр.
проблемы начали в 23м году. стоимость на все работы заметно выросла.
поэтому, теперь решил сначала уточнить стоимость ТО8 (с заменой ремня грм). по телефону мне озвучили +-40т.р. я удивился, что относительно дёшево, но меня заверили, что цена корректная.
приехал в сервис 09.06.2024 и выяснил, что стоимость больше 120т.р. увидев моё лицо, мастер снизил стоимость до 108т.р. искать другой сервис уже не было времени - впереди отпуск на машине.
по итогу:
1. мастер (зная, что надо будет снимать колёса), при осмотре не заметил, что на колесах секретки.
2. в процессе работы он не смог до меня дозвониться с корпоративного телефона - посчитал (неправильно), что телефоны сервиса у меня в бане.
и он заставил техников делать работу без съема колес.
звонить же с личного номера ему не позволил прошлый негативный опыт.
я тоже не мог им дозвониться весь день. коллцентр переадресовывал меня на сервис, и звонок останавливался.
так что забирать авто нас пригласила девушка с ресепшена с личного номера.
3. техник, что занимался двигателем, не подключил какой-то шланг, и мы заглохли на выезде на звенигородку (2 минуты от сервиса). с ребёнком в машине. благо, смогли в какой-то карман заехать уже с заблокированным рулём.
зная, что дозвониться до сервиса не смогу, я напрямую позвонил на личный телефон той самой девушке, что приглашала нас забирать машину. она передала свою трубку мастеру, и нам вызвали того самого движкового техника.
итого, минут 20 веселья около какого-то военного объекта с запретом на парковку.
4. про цены - смету рольфа приложил, чтобы было понятно, что там сколько стоило на 108 т.р. и заглохшую машину на трассе.
p.s. мастер был тем же, что уже несколько раз нас принимал. и всегда нам было всё подробно рассказано, давались устные рекомендации, пояснения.
здесь же нам выдали листок с чеком, подвели к машине и сказали "до свидания".
p.s.1 для подтверждения реальности посещения добавил фото с чеком.
p.s.2 через месяц после сервиса сдох АКБ (который в норме) и оказалась открученной и неприкрученной защита движка. исправляли всё в другом сервисе, во избежание.
p.s.3 по итогу, была пара звонков от главного по сервису. извинились. предложили приехать в след. раз по "спец цене". но я сомневаюсь, что мы примем предложение.
Görünüşe göre bu merkezin bir tür çatısı var, çünkü hala bir şekilde kia'nın resmi temsilcisi olarak da işlev görüyor ve aynı zamanda müşterilere ve arabalara karşı kesinlikle küstahça ve çirkin davranıyor (
Burada incelemelerde her şeyin küçük ayrıntılarla başladığını zaten yazmışlardır - bir şey veya onarım için arabanızı aldığınızda koltuk kılıflarını diğer şirketlerden giymeyi öğrenin. Tesadüfen sadece benim kapaklarım yokmuş gibi davranıyorsunuz, ancak her yerde kapaklardan tasarruf ediyorsunuz! Özellikle müşteri sigortadan veya kendi masraflarından ödeme yapmaya gelirse, böyle bir müşteri çok küçük bir yumru olduğu için asla kapakları size takmayacaklar.
Prensipte kalite kontrolü yoktur! Kalitenin değerlendirilmesi, yazılı talep, elektronik talep, çağrılara ilişkin soru sorulmadığı gerçeğine göz yumarak cevap verilmiyor. Kia şirketi aracılığıyla resmi bir arama yapma girişimi oldu, o zaman zaten daha kibar ve aceleci olan kıza ulaşmayı başardım, o da bir notla yöneticiye acilen bir talep gönderdiğini söyledi - ve yine sessizlik.
Şirket herhangi bir geri ödeme yapmıyor, tazminat ödemiyor. Bu onların sözlü cevabı. Neyse ki, sadece vücut onarımlarıyla temasa geçtim ve en azından iç kısımlara dokunmadılar - yarı pişmiş elleri ve kafalarıyla her şeyi telafi edebilecekleri ve sürekli yalanlarıyla bunu aracı riske atabilecekleri gerçeğinden dolayı söveleri değiştirmelerine izin verdiler! Yalanlara gelince - baş tamirci Vitaly'den, geceleri tamircilerinin tamir etmesi ve bir kazada karısını kurtarmaya gitmesi nedeniyle arabamda bir arıza olduğu gerçeğine dair bu yürek burkan hikaye, her ikisinin de oyunculuk yetenekleri için içimde samimi bir sempati uyandırdı. Peki, hikayelerinde bu kadar göze batmadan kullanılan tamircinin karısına.
Ayrıca böyle bir usta vardiyacı olan Andrei Yelkin de var, arabayı vermek için dışarı çıkıyor ve ona arabanın neden yıkanmadığına dair sorular sorduğunuzda her zaman mırıldanıyor.
Tamirhanedeki usta Alexander beni bir gün sonra arabayı almaya davet etti ve kendisi beş günlüğüne tatile gitti. Kabinde 1,5 saat bekledim, sonra arabayı peçetelerle kendim yıkadım - yıkamadılar ve bagaja çimento attılar (burada incelemelerde böyle bir sorun hakkında da yazdılar, lütfen dikkat edin) ve sonra kimsenin okumadığı bir iddia yazdım.
Artık buraya ne ayağımla ne de tekerlekle.
Burada arabalarıma hizmet veriyorum. Her zaman kurtarmaya hazır genç bir meslek ekibinden etkileniyor! Müşteri odaklı yaklaşımı için lider Andrei Nikonov'a özel teşekkürler!
5 yıldır Skoda Kodiak arabam var, ilk arıza, özel bir anahtara ve özel bir çektirmeye ihtiyacım var, Rolf Center'a döndüm ve fiyatı gayri resmi olanlara eşit olan sürprizim neydi. 5 için teşhis konuldu, hızlı bir şekilde yedek parça sipariş ettiler, aradılar, zamanı kabul ettiler, her şeyi 2 saat içinde 5'e artı olarak yaptılar, arabadan temiz, bir fil kadar temiz bir şekilde memnun kaldım, tek kelimeyle Skoda Rolf bomba servisi. Ve tabii ki Ushakov Nikita'ya özel saygı ve saygı
Yarım saat geciktim ama kabul edildim, arabamı aldılar, tamir ettiler ve kararlaştırılan zamana geri döndüler. Hizmet açısından eksi - iki kez ustanın 1) arabayı servise götürdüğünde arayacağını söylediler 2) araba hazır olduğunda. Sonunda hiç aramadılar. Kritik değil, ama bir şekilde çok hoş değil - eğer bir şey yapacağınızı söylüyorsanız (arayın), ne yapacağınızdan emin değilseniz, o zaman söylememeniz gerekir veya söylememek daha iyidir - bu ilke genellikle onlar hakkında, elbette her yerdedir
Все отлично)) Приезжаю 3года на ТО, ни разу не была разочарована. Доверяю персоналу, специалистам, всегда подскажут как сделать лучше , корректное отношение, спокойна за ремонт автомобиля, благодарна за комфортное ожидание. Считаю Rolf идеальным Дилерским центром благодаря слаженной работе высокопрофессиональных специалистов. Желаю дальнейшего процветания))
Güzel salon. Genç, duyarlı yöneticiler. Özellikle Cyril ve Timur'u not etmek istiyorum. Arabanın tasarımına yardımcı oldular. Önceden fotoğraf ve video gönderdik. Çünkü biz başka bir şehirdeyiz ve gelmeden önce arabayı görmek istedim. İletişime geçmekten çekinmeyin
Хорошие квалифицированные сотрудники, без лишней заносчивости, добрая обстановка
Отдельная благодарность менеджеру Николаю Павлову и Лейле Мамиевой за проделанную работу в помощи покупки автомобиля, обращайтесь смело, не обманут, все расскажут и покажут, а главное подберут лучшие условия для вас 🙌
Хочу поблагодарить сотрудникам компании Рольф Центр , особенно менеджера по продаже Никите огромное спасибо , спасибо Софии . Купили машину, очень много подарков сделали . Очень хороший автосалон, очень хорошие сотрудники, очень хорошое обслуживание . Были в других автосалонов тоже, но они даже рядом с Рольф Центром не стоят. Однозначно рекомендую приходите за своим новыми машинами в Рольф Центр
Mükemmel bir merkez, bir araba satın aldım ve sigortadan geldim, yönetici Andrei her şeyi çabucak resmileştirdi, söz verdiği gibi bir hafta sonra arabanın hazır olduğunu aradı. Araba bagajda bile yıkandı, her şey temizlendi, tüm isteklerim yerine getirildi, aferin, şirketin müşteri odaklı olduğu açık.
Yeni bir araba satın alıyordum, önceden belirlenmiş bir zaman vardı, ancak paralel olarak başka bir anlaşması olan menajeri beklemek zorunda kaldım. Beklerken, doğanın yerel bir sığır bekçisi, orada ne yaptığımla ilgili sorularla kafe alanına saplandı. Rolfe'de ikinci kez bir araba satın alıyorum ve ikinci kez müşterilere yapılan muamele, özellikle diğer bayilere kıyasla en iyisini diliyor
İyi günler!
Birincisi: Araba, anlaşmanın ortasında, başlangıcından 4 saat sonra öğrendiğimiz yaz lastiklerinin üzerindeydi. Kışın yaz lastiklerinde buz ve kar yağışı üzerinde nasıl gideceğimiz sorusuna cevap verilmedi. Ticarette teslim ettiğimiz arabamızdaki kauçuğu değiştirmemiz istendi. Kauçuğun değiştirilmesi için bize iki araba için 20.000 ruble fatura edildi.
Bu durumdan öfkelendim. Aslında bir araba satın aldık, lastiklerimizle ayrıldık ve ayrıca iki yedek ayakkabı için ödeme yapmalıyız. Kauçuksuz bir araba alıyoruz ve her iki arabanın kauçuklarını değiştirmek için de ödeme yapmalıyız!
Yöneticiye memnuniyetsizliklerini dile getirdim ve iddiaya göre, hizmetin başlangıçta 30.000 ruble talep ettiğini söyleyerek lastiklerin ücretsiz olarak değiştirilmesini kabul etti, ancak yönetici o kadar zahmete girdi ki fiyatı düşürdüler ve sonra tamamen ücretsiz yapmaya karar verdiler.
En önemli şey TEST SÜRÜŞÜ DEĞİLDİ!!!
Her iki araba da servise götürüldü ve işlemin sonuna kadar ayakkabılarını değiştirdiler. Saat 23 civarında kovuldular.
İkincisi: Eve nasıl canlı geldiğimizi bilmiyorum! Kar yağışında ve çıplak buzda 150 km! Arabayı taşıdı ve yola fırlattı! Yolda bir araba fırlatarak karşı tarafa uçtuk.
Satış müdürü şasiyle ilgili sorunlar konusunda uyarmadı. Araba yolda dengesiz, kayıyor, fırlatıyor, tekerlekler farklı yönlere bakıyor. Ön aks sola, arka aks sağa.
Satın alma tarihinden itibaren hizmetten çıkmıyoruz. Yedek parça alacağız.
Birkaç gün içinde ön sağ kol çoktan değiştirildi, alt arka yüzer sessiz blok değiştirildi, sürüş sorunlarının nedenini bulmak için ayak parmağı üç kez çöktü.
Üçüncüsü: Araç kredisi belgelerini bize klasöre koymadılar
Ve dördüncü:
yönetici Ivan anlaşmadan sonra geldi ve «piglet» e teşekkür ederek bizimle sikişmenin sakıncası olmayacağını fısıldadı
Bütün gün çok uğraştım ve söz verdiğim pek bir şeyi yapmadım. Arabayı cilalamayı ve iç mekanı kuru temizlemeyi teklif etti.
Arabayı uzaklaştırdığımda gıcırdıyordu, neden böyle olduğunu sorduğunda, yıkarken frenleri ıslattığını söyledi. YALANLAR!
o. Bu güne kadar gıcırdıyor.
Ayrıca arabayı ne lekelediklerini bilmiyorum ama eve geldiklerinde kapısından boya koptu.
Araba garantisini kullanmak gerçekçi değildir, tüm feragatnameler için.
Salondan destek yok, soruyorlar, bizden ne istiyorsunuz?!
Bu salona başvurmayın!
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Руслан
5. seviye şehir uzmanı
14 Aralık 2024
Burada arabayı kasko ile tamir ettim. Onarımları hızlı bir şekilde yaptılar, her şeyi net bir şekilde boyadılar. Nadir otomobil modelim için stokta yedek parça bulunduğundan memnun oldum.
Özellikle arabamı tamir etmekten sorumlu usta M. Dmitry'nin müşteri odaklı yaklaşımını beğendim. Tüm soruları anlamlı bir şekilde cevapladım, her zaman bağlantıdaydım, arabayı kabul ederken adını verdiği zaman diliminde onarımlar ayarladım ve
Öneriyorum.
Kazadan sonra KİA Rio'mun onarımını Inotsstrakha'nın kasasına göre Rolf aldı. Tüm onarım ekibine ve iş boyunca benimle iletişim halinde olan usta şef Yevgeny Potapov'a çok minnettarım. Makine, ne kadar yeni! (Bu arada, otomobil dünyası bu vesileyle kazanın onarımını reddetti ve 137 TR ek ücret talep etti.)
Kötü bir geçmişi olan kullanılmış bir Mercedes satın aldık - araba paylaşımı, kırık, kilometre bükülmüş. Bütün bunların kendi başıma çözülmesi gerekiyordu, Rolf bilgi paylaşmadı. Her adımda, bu ofisle etkileşime girdiğinizde, aldatıldığınızı hissediyorsunuz. Ancak en garip şey, çalışanların tavrıdır - ilk başta «kesinlikle fazla alım yapmıyorsunuz?" Diyerek bizi küçük düşürdüler.", "şimdi telefonu kontrol edelim - belki de satın alma veritabanında parlıyor»" Sonra telefondan ve postadan farklı kodlar talep ederek arabayı sadece pasaportla satmayı reddettiler.
Ve ayrıca - 3000'e manikür yaparken bile su, kahve, çay vb. Şeklinde hizmet alıyorsunuz. Ve 2 milyon dolara bir araba aldığınızda, bunların hiçbirini sunmuyorlar, bu yüzden satın alma sırasında sanki bir iyilik yapıyormuş gibi küçük düşürüyorlar.
Hizmet sizin gücünüz değil.
Genel olarak, diğer bayiler gibi. Satma seçeneği varsa satacaklar. Aynı zamanda uyumlu çalışıyorlar, şüpheye izin vermiyorlar. Satışın nasıl yapıldığını henüz daha fazla ilgi görmedim. Genel olarak, tamam, aferin. Söz verdikleri şeyi yaptılar
Haritalara zaten yazdım - hizmetin netliğinden ve hızından çok memnunum. Aynı zamanda, konforlu bekleme alanları ve metroya servis tekrar aramalara açıktır.
Заезжали в выходные по приглашению менеджера, парковка очень небольшая и конечно всё занято ! Предварительный осмотр авто организован как получиться, на весьма скромном пятачке в притирку с другими авто - очень неудобно! Кстати сам автомобиль не подготовлен (грязь в салоне, царапины, дефекты хотя авто новое из Казахстана) ! Менеджер напористая, многословная (без толку), подтянутая девушка ! В целом пытаются просто продать авто любым доступным способом, будьте внимательны, без знания нужного Вам авто, спокойно купите немного не то ;)
Отличный центр. Большой выбор машин.
Отдельное большое спасибо нашему
менеджеру Георгию Гагашвили. Всё чётко, быстро.
Рассказал про плюсы и минусы каждой
машины.
Покупала в Рольф центр новый автомобиль и сдавала в трейдин старый. Осталась очень довольна высоким уровнем обслуживания. Особенно при сдаче своего автомобиля в трейдин. С пониманием отнеслись,все очень быстро оформили!. Приятно, что все старались сделать наиболее выгодные для меня условия. Спасибо!
Как же всё изменилось... В этом году проходил очередное ТО. Видимо со сменой менеджмента испортилось и качество обслуживания.
1) Мастера приемщики и девушки в отделе сервиса не знают про акции компании. Нужно доказывать, показывать в телефоне, что они есть. Да и акции можно трактовать двояко, полных описаний нет и хамский ответ менеджера, мы что должны описывать правила акции чтоль?
2) Приемка, записан был в 10:00, приехал в 09:45, в работу взяли в 11:15. Ответ простой подъемник занят.
3) Вписывают работы в заказ-наряд, но цены с клиентом не согласовали.
4) Многих запчастей в наличии нет.
Я 10 лет ездил сюда, видимо это был последний раз.
Up. Позвонили, поговорили, сделали скидку на работы и з/ч
Bir şeyin zor olduğunu söylemek ilk seferdi. Bir dahaki sefere kesinlikle yazacağım. Kibarlar personel işlerini biliyorlar, iyi işleriniz var. Bir sonraki ziyaretten sonra değerlendirme
Хочу отметить первоклассную работу менеджера Яны Красинской, она отлично делает свою работу, спокойно, качественно, всегда на связи. Благодаря ей, я получила только положительные эмоции от взаимодействия с Рольфом.