Çıkışta bana bir tekme verirlerse, muhtemelen hizmetin 100'de yapıldığını varsayabiliriz%
Daire vergisi bana gelmedi, neyin yanlış olduğunu açıklığa kavuşturmak için vergi dairesine gittim. Avantajım olduğu ortaya çıktı ve aniden, çok önceden emekli oldum. Bir açıklama yazmaları söylendi. Ancak bu ofisin nasıl çalıştığını zaten biliyorum, çünkü birkaç yıl önce başka bir sorunla uğraştım ve bir açıklama yazdım... Tüm kağıtları kendisi toplayıp getirene kadar hiçbir şey olmadı.
Genel olarak: Emekli maaşına gittim, emekli olmadığım sertifikasını aldım ve bu iyilikle vergiye döndüm.
Penceredeki sırayı savundum ve yardımla övündüm.
Yine de bir açıklama yazıp ona bir sertifika eklemeleri söylendi. Ve gelecek yıl yeniden hesaplanacağına söz verdiler. Bu elbette iyi bir şey. Sadece vergi dairesine giriyorlarsa net değil, o zaman neden tüm bunları yazmam ve gelecek yıl hemen 2 yıl ödemem gerekiyor?
Yapacak bir şey yok - yazdım, bir sertifika ekledim ve bana söyledikleri gibi ilk pencereden dışarı çıktım. Orada son derece hoşnutsuz bir kız bunun kendisine değil, resepsiyonistin masasına olduğunu söyledi. Tezgaha gittim - kağıtları veriyorum ama bana bunun burada olmadığını, ilk pencereden geldiğini söylüyorlar. Diyorum ki, az önce oradan geldim. Cevap olarak: "Eh, bu doğru! Bilet almalıyız. " Ve bana bir bilet veriyor. ( Yönetici daha sakin:))
Kuponla ve kağıtlarla ilk pencereye dönüyorum.
Yanıt olarak:
-"Bir ay içinde e-postaya cevap verilecektir. "
Normal postaya bir cevaba ihtiyacım olduğunu söylüyorum, ifadeyi işaretledim.
- "Peki, o zaman her zamanki gibi olacak. Bende her şey var. Hoşça kalın. "
Bundan sonra, gereksiz sorular sormaya değmeyeceğini anladım. Teşekkür ederim, en azından başvuru formunu ve kalemi verdiler.
Genel olarak, tüm bunlar çok üzücü. Görünüşe göre elektronik bir sıra var ve birçok pencere var ve vergi zamanını ziyaret etmek 10 yıldan daha az sürüyor. Ancak bazı çalışanların tutumları sadece öldürücüdür.
Хочу поблагодарить Альбину Николаевну Масалитину за компетентность, доброжелательность и желание помочь.
22.10.24 обратилась в налоговую инспекцию по поводу коррекции суммы задолженности, внезапно образовавшейся аж за 2018 год. Я инвалид 2 группы с 2005г, и , вроде бы, не должна была платить налог на имущество. Но вдруг получила грозное уведомление, что я, оказывается, злостный неплательщик, хотя я законопослушный человек и, разумеется, оплатила бы, если бы знала. Сотрудница в 6 окне не смогла мне ничего вразумительно объяснить, пришлось звонить. Мне повезло. Альбина Николаевна Масалитина выслушала, вникла, была внимательна, корректна и компетентна. Посоветовала, что надо сделать, теперь жду ответа. Желаю девушкам в окошке учиться работать с людьми.
Есть с чем сравнить. Как и 20 лет наздад, когда сотрудники помогли оперативно составить заявление, сами откопировали, поставили отметку о получении, решили вопрос, так и сейчас - удивили - иначе не сказать! Налоговый вычет пришел через 3 дня! Через три дня после подачи декларации. Очень отрадно в наше время, очень радостно быть прикрепленным к нашей ИФНС! Благополучия сотрудникам!