Arama
Rotalar
Yandex Maps · Moskova · Sürücü kursları

Pobeda

Değerlendirme 5,0
118 puan
Açılış: Pazartesi
+7 (495) 298-30-40
Telefonu göster
Andropova Avenue No:26, Moscow
Kaydet
Danışmanlık hizmeti al
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Sürücü kursları Pobeda, Moskova, foto
31 daha
Genel bakış
Ürün ve servisler
Haberler
1
Fotoğraf
41
Yorumlar
93
Şubeler
Özellikler

Vitrindekiler

Категория «А» (минимальный курс)
RUB 28.000
Категория «А» (полный курс)
RUB 28.000
Категория «В» автоматическая КПП (полный курс)
RUB 33.000
Категория «В» автоматическая КПП (продвинутый курс)
RUB 33.000
Категория «В» механическая КПП (расширенный курс)
RUB 33.000
Категория «В» автоматическая КПП (расширенный курс)
RUB 33.000
Категория «В» механическая КПП (продвинутый курс)
RUB 33.000
Категория «В» механическая КПП (полный курс)
RUB 33.000
Tüm ürünleri ve servisleri göster

Adres

Andropova Avenue No:26, Moscow
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (495) 298-30-40
Telefonu göster
pddmos.ru
1

Mesai saatleri

Açılış: Pazartesi
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Kolomenskaya
118 m
2
KolomenskayaTekhnoparkKlenoviy Bulvar
Kolomenskaya Metro Station
119 m
4
Kolomenskaya Metro StationMetromost9th BlockDistrict center OrbitaMustaya Karima Street
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Ekstrem sürüş
Mesleki gelişim
Sağlık kurumu
Kadın eğitmen mevcut
Eğitim ücreti:19900–36000 ₽
Kategori:A, B
Dersler:yoğunlaştırılmış, tatil günleri, sabahları, gündüz, akşamları, bireysel program
Ek hizmetler:mekanik sürüş egzersizleri, psikolojik eğitim, çevrim içi eğitim
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap
Değerlendirme 5,0
118 puan
Burayı değerlendirin

93 yorum

Varsayılan
Даша
3. seviye şehir uzmanı
26 Şubat 2025
Herkese tavsiye etmek istediğim bir sürücü kursu! Yöneticiler Lydia ve Christina her zaman yardım etmeye hazır, misafirperver ve yardımseverler. Takıntı yok, ilgilendiğiniz tüm soruları cevaplayacaklar. Uygun bir platform kullanarak teoriyi çevrimiçi olarak öğrenebilirsiniz, ancak içtenlikle herkese derslere yüz yüze katılmanızı tavsiye ederim. Xenia'yı not etmek istiyorum - her şeyi açıklıyor ve onun sayesinde tüm kuralları hatırladım! Eğitim sırasında, 3 eğitmenini değiştirdiğim ortaya çıktı - Alexander, Mikhail, Victor - onlara çok minnettarlar, işlerindeki tüm profesyoneller, her şeyi açık ve sakince açıklıyorlar, kimse bağırmıyor, azarlamıyor. Öğeyi iyi yapmayı öğrenene kadar açıklayacaklar. Uygun bir zamanda derslere kaydolabilirsiniz. Makineler iyi çalışır durumda. Sürücü kursu müdürüne özel teşekkürler - Mikhail - sorunları derhal çözüyor ve tüm öğrencileri destekliyor обучение Şahsen eğitimim yarım yıl sürdü ve teoriyi ve sürüşü ilk denemede geçmek mümkün oldu) Bu yüzden bu sürücü okuluna herkese içtenlikle tavsiye ediyorum
Orijinalini göster · Русский
7
2
Kurumun yanıtını göster
Алеся Медведева
3. seviye şehir uzmanı
7 Şubat 2025
İlk görüşmeden itibaren her şeyin bana ayrıntılı olarak açıklandığı harika bir sürüş okulu. Teoriye yüz yüze gidebilmeyi özellikle beğendim, oradaki öğretmen sadece eşsizdir, ana yolun işareti dışında başka hiçbir şey bilmeyen biri olarak benim için bu çok yardımcı oldu! Her şeyi nazikçe ve erişilebilir bir şekilde açıklayan sürüş eğitmeni Mikhail'e çok teşekkür ederim) tüm eğitmenlerin bağırdığı ve tüm kadınların araba kullanamayacağını düşündüğü fikrim vardı))) bu yüzden Mikhail gibi insanların olmasına hoş bir şekilde şaşırdım! Haklarımı aldım, delicesine mutluyum
Orijinalini göster · Русский
5
2
Kurumun yanıtını göster
Таисия М.
4. seviye şehir uzmanı
4 Temmuz 2025
Şubat'tan Mayıs 2024'e kadar bu sürücü okulunda eğitim aldım, otomatik şanzımanda eğitim aldım Okulu konuma, fiyata göre seçtim, okulun kara listede olmadığını kontrol ettim, okulun olumlu eleştirilere sahip olması çok rüşvet verdi. Ama ne yazık ki deneyimim o kadar olumlu olmadı. Artılar: 1. Trafik kurallarını uzaktan incelemek için çok iyi bir platform + sorularınız varsa teoriyi yüz yüze ziyaret edebilirsiniz 2. Vw polo'ya biniyordum, araba iyi durumdaydı 3.Antrenmanım eğitmen Mikhail ile yapıldı. Tüm eğitim süresince, hatalar olsa bile olabildiğince sakindi, onlara olabildiğince sakince tepki veriyordum ve genel olarak derslerdeki atmosfer oldukça rahattı, bu yüzden direksiyonun arkasında hiçbir korkum yoktu, aksine güven bile ortaya çıktı 4. Okulun vaat ettiği gibi, haklarımı gerçekten kısa sürede aldım Eksiler: 1.Ana şubeye ulaşmak imkansızdır, telefonu almazlar. Vergi indirimi için rıhtım alamadım. 2.Yapılandırılmış bir eğitim programı yok, Mikhail'den minimum ve çok buruşuk açıklamalar vardı, çoğu zaman her şeyi kendim sormak zorunda kaldınız ve hiç araba kullanmadığınız zamanlarda ne sormanız ve neye dikkat etmeniz gerektiği her zaman net değil. Belki bu yaklaşım birine yakışıyor, bana uymadı 3. Park etme yöntemleri de gerçekten açıklanmadı, yine her şey çok buruşuk. Trafik polisinde sınava girmek için üçüncü taraf bir eğitmenden doktor almam gerekti, böylece bana insanca nasıl park edileceğini açıklasın. Elbette tüm bunları sürücü kursunda okurken öğrenmek isterim
Orijinalini göster · Русский
4
1
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Site haritası
Şehirler arası otomobil rotaları
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2026 Yandex
Veri kaynağı